:: kini kembali ::


salam semua

muke tuan tanah yg semakin gebussssssss...

kini aku dah kembali bertugas & menjalani tugas2 harian seperti biase
rase sekejap saje semenjak ada anak ni, cepat sungguh dah 60 hari..

hari pertame keje, aku rase semacam je tak tahu nak buat ape...he..he..
lupe keje2 sendiri, nasib lah kawan2 opis paham...tq sume...

hari petame tinggal warid, rindunye bukan main lagi tak mc
m becinta ngan hubby dulu penaggannye lagi dasyat
(he...he...harap hubby tak marah...rindu pun anak sendiri...)
rinduku, kasihku masih padamu baba...cehhhhh...

...............................................................................................................................

hari petame masuk keje warid dap
at lagi hadiah
hadiah dari bos aku Cik Yati
murah rezeki anak aku ni...amin
tq2...




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 21 September 2010

:: kini kembali ::

Dicatat oleh FIESYAH di 12:25 PTG

salam semua

muke tuan tanah yg semakin gebussssssss...

kini aku dah kembali bertugas & menjalani tugas2 harian seperti biase
rase sekejap saje semenjak ada anak ni, cepat sungguh dah 60 hari..

hari pertame keje, aku rase semacam je tak tahu nak buat ape...he..he..
lupe keje2 sendiri, nasib lah kawan2 opis paham...tq sume...

hari petame tinggal warid, rindunye bukan main lagi tak mc
m becinta ngan hubby dulu penaggannye lagi dasyat
(he...he...harap hubby tak marah...rindu pun anak sendiri...)
rinduku, kasihku masih padamu baba...cehhhhh...

...............................................................................................................................

hari petame masuk keje warid dap
at lagi hadiah
hadiah dari bos aku Cik Yati
murah rezeki anak aku ni...amin
tq2...