Membawa Diri


Bukan merajuk
tapi kecewa dengan keadaan

aku tak dapat nak terima keadaan ini...
haaahaaa
aku dah sakit jiwa & raga
baik aku pergi membawa diri

lari dari masalah ini
slmt tinggal semua

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

betul ke aku buat ini
nak tinggalkan semua ini
huuuhuuu

heeeheeee
mesti ramai yg meyampahkan dengan apa yg aku tulis ni

tak apa lah
aku nak bagi tahu
aku nak tinggalkan blog ini

sape2 rindu terjah blog baru aku ek!!

aku tunggu kunjungan korang...

di sini...

http://aisyah-ceritakamiceritasemasa.blogspot.com/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Download Template Blog

tangan ni tengah gatal nak tukar2 template je...
naik pening lah pulak nak pilih template ni..nampak template tu nak tukar nampak ni nak tukar, pening2...padan muka aku...haahaa..
tak tahu lepas ni tukar lagi ke tidak...haaahaa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong


Kepada Penjawat Awam....
Memandangkan tahun ini merupakan tahun terakhir pemerintahan Baginda
Baginda berbesar hati untuk megadakan Majlis Ru
mah Terbuka Hari Raya Aidilfitri di Istana Negara pada Hari Raya Pertama bermula jam 11.00 pagi hingga 2.00 petang...


Aturcara Majlis

10.30 pagi - Ketibaan rakyat jelata di Pintu Utama
11.00 pagi - Rakyat jelata bergerak menuju ke Anjung Tengah
11.15 pagi - Keberangkatan tiba Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan Seri paduka baginda Raja Permaisuri Agong di Anjung Tengah
- Rakyat jelata menghadap dan bersalaman dengan Seri Paduka Baginda Yang di- Pertuan Agong dan Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong seterusnua menikmati juadah Hari Raya di perkarangan Istana Negara
2.00 petang - Majlis selesai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Topi Keledar Unik

korang penah kan naik moto & semestinya pakai topi keledar, lagi2 yg berjalan jauh...nak pakai topi keledar semata2 nak ke kedai tak ado ye...ye tak...heeehee...

di luar negara Kazakhstan, diorg ni telah menghasilkan imej topi keledar seperti otak manusia, kepala manusia, imej rambut...kalo aku tengok goli pun ade, kelakar pun ada...kiranya diorg ni adalah pembaharuan yg nak dibuat tapi ada ke org nak pakai kalo sekadar hiasan boleh lah...firma yg keluarkan topi unik ni pun tak tahu nak keluarkan ke tidak katanya "sekadar untuk hiburan dan cadangan untuk meminta hak pengeluaran di Amerika Syarikat dan Jepun"....

antaranya contoh topi yg dikeluarkan


bentuk topi keledar seperti otak manusia
dan nak tengok yg lain belilah surat khabar Kosmo hari ini 15 Ogos 2011


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Happy Monday & 15 Ramadhan


pagi2 Isnin ni....suasana yg sejuk...hujan pulak tu...sedap kalooooooo!!!!!
Lu pikirlah senderi....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

mStar Online : Bonus Setengah Bulan Untuk Penjawat Awam


mStar Online : Bonus Setengah Bulan Untuk Penjawat Awam


mlm tadi dengar berita dlm percaya tak percaya...Alhamduliilah, terima kasih pada pemimpin kita lagi2 Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak...

Terima Kasih :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Salam Ramadan


rasanya belum terlambat lagi nak aku ucapkan
Selamat Berpuasa..

hari ini dah masuk hari ke-8..Alhamdulillah aku masih lagi larat berpuasa..
korang pun harap2 belum k.o lagi ye...heeeheee...

ok, lah...
Selamat Berpuasa..
Bye...

MySpace Graphics

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 22 September 2011

Membawa Diri

Dicatat oleh FIESYAH di 10:48 PG


Bukan merajuk
tapi kecewa dengan keadaan

aku tak dapat nak terima keadaan ini...
haaahaaa
aku dah sakit jiwa & raga
baik aku pergi membawa diri

lari dari masalah ini
slmt tinggal semua

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

betul ke aku buat ini
nak tinggalkan semua ini
huuuhuuu

heeeheeee
mesti ramai yg meyampahkan dengan apa yg aku tulis ni

tak apa lah
aku nak bagi tahu
aku nak tinggalkan blog ini

sape2 rindu terjah blog baru aku ek!!

aku tunggu kunjungan korang...

di sini...

http://aisyah-ceritakamiceritasemasa.blogspot.com/

Khamis, 25 Ogos 2011

Download Template Blog

Dicatat oleh FIESYAH di 12:16 PTG
tangan ni tengah gatal nak tukar2 template je...
naik pening lah pulak nak pilih template ni..nampak template tu nak tukar nampak ni nak tukar, pening2...padan muka aku...haahaa..
tak tahu lepas ni tukar lagi ke tidak...haaahaa..

Selasa, 16 Ogos 2011

Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong

Dicatat oleh FIESYAH di 11:00 PG

Kepada Penjawat Awam....
Memandangkan tahun ini merupakan tahun terakhir pemerintahan Baginda
Baginda berbesar hati untuk megadakan Majlis Ru
mah Terbuka Hari Raya Aidilfitri di Istana Negara pada Hari Raya Pertama bermula jam 11.00 pagi hingga 2.00 petang...


Aturcara Majlis

10.30 pagi - Ketibaan rakyat jelata di Pintu Utama
11.00 pagi - Rakyat jelata bergerak menuju ke Anjung Tengah
11.15 pagi - Keberangkatan tiba Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan Seri paduka baginda Raja Permaisuri Agong di Anjung Tengah
- Rakyat jelata menghadap dan bersalaman dengan Seri Paduka Baginda Yang di- Pertuan Agong dan Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong seterusnua menikmati juadah Hari Raya di perkarangan Istana Negara
2.00 petang - Majlis selesai

Isnin, 15 Ogos 2011

Topi Keledar Unik

Dicatat oleh FIESYAH di 1:21 PTG
korang penah kan naik moto & semestinya pakai topi keledar, lagi2 yg berjalan jauh...nak pakai topi keledar semata2 nak ke kedai tak ado ye...ye tak...heeehee...

di luar negara Kazakhstan, diorg ni telah menghasilkan imej topi keledar seperti otak manusia, kepala manusia, imej rambut...kalo aku tengok goli pun ade, kelakar pun ada...kiranya diorg ni adalah pembaharuan yg nak dibuat tapi ada ke org nak pakai kalo sekadar hiasan boleh lah...firma yg keluarkan topi unik ni pun tak tahu nak keluarkan ke tidak katanya "sekadar untuk hiburan dan cadangan untuk meminta hak pengeluaran di Amerika Syarikat dan Jepun"....

antaranya contoh topi yg dikeluarkan


bentuk topi keledar seperti otak manusia
dan nak tengok yg lain belilah surat khabar Kosmo hari ini 15 Ogos 2011


Happy Monday & 15 Ramadhan

Dicatat oleh FIESYAH di 7:41 PG

pagi2 Isnin ni....suasana yg sejuk...hujan pulak tu...sedap kalooooooo!!!!!
Lu pikirlah senderi....

Selasa, 9 Ogos 2011

mStar Online : Bonus Setengah Bulan Untuk Penjawat Awam

Dicatat oleh FIESYAH di 7:40 PG

mStar Online : Bonus Setengah Bulan Untuk Penjawat Awam


mlm tadi dengar berita dlm percaya tak percaya...Alhamduliilah, terima kasih pada pemimpin kita lagi2 Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak...

Terima Kasih :)


Isnin, 8 Ogos 2011

Salam Ramadan

Dicatat oleh FIESYAH di 10:19 PG

rasanya belum terlambat lagi nak aku ucapkan
Selamat Berpuasa..

hari ini dah masuk hari ke-8..Alhamdulillah aku masih lagi larat berpuasa..
korang pun harap2 belum k.o lagi ye...heeeheee...

ok, lah...
Selamat Berpuasa..
Bye...

MySpace Graphics