Topi Keledar Unik

korang penah kan naik moto & semestinya pakai topi keledar, lagi2 yg berjalan jauh...nak pakai topi keledar semata2 nak ke kedai tak ado ye...ye tak...heeehee...

di luar negara Kazakhstan, diorg ni telah menghasilkan imej topi keledar seperti otak manusia, kepala manusia, imej rambut...kalo aku tengok goli pun ade, kelakar pun ada...kiranya diorg ni adalah pembaharuan yg nak dibuat tapi ada ke org nak pakai kalo sekadar hiasan boleh lah...firma yg keluarkan topi unik ni pun tak tahu nak keluarkan ke tidak katanya "sekadar untuk hiburan dan cadangan untuk meminta hak pengeluaran di Amerika Syarikat dan Jepun"....

antaranya contoh topi yg dikeluarkan


bentuk topi keledar seperti otak manusia
dan nak tengok yg lain belilah surat khabar Kosmo hari ini 15 Ogos 2011


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 15 Ogos 2011

Topi Keledar Unik

Dicatat oleh FIESYAH di 1:21 PTG
korang penah kan naik moto & semestinya pakai topi keledar, lagi2 yg berjalan jauh...nak pakai topi keledar semata2 nak ke kedai tak ado ye...ye tak...heeehee...

di luar negara Kazakhstan, diorg ni telah menghasilkan imej topi keledar seperti otak manusia, kepala manusia, imej rambut...kalo aku tengok goli pun ade, kelakar pun ada...kiranya diorg ni adalah pembaharuan yg nak dibuat tapi ada ke org nak pakai kalo sekadar hiasan boleh lah...firma yg keluarkan topi unik ni pun tak tahu nak keluarkan ke tidak katanya "sekadar untuk hiburan dan cadangan untuk meminta hak pengeluaran di Amerika Syarikat dan Jepun"....

antaranya contoh topi yg dikeluarkan


bentuk topi keledar seperti otak manusia
dan nak tengok yg lain belilah surat khabar Kosmo hari ini 15 Ogos 2011