Membawa Diri


Bukan merajuk
tapi kecewa dengan keadaan

aku tak dapat nak terima keadaan ini...
haaahaaa
aku dah sakit jiwa & raga
baik aku pergi membawa diri

lari dari masalah ini
slmt tinggal semua

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

betul ke aku buat ini
nak tinggalkan semua ini
huuuhuuu

heeeheeee
mesti ramai yg meyampahkan dengan apa yg aku tulis ni

tak apa lah
aku nak bagi tahu
aku nak tinggalkan blog ini

sape2 rindu terjah blog baru aku ek!!

aku tunggu kunjungan korang...

di sini...

http://aisyah-ceritakamiceritasemasa.blogspot.com/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 22 September 2011

Membawa Diri

Dicatat oleh FIESYAH di 10:48 PG


Bukan merajuk
tapi kecewa dengan keadaan

aku tak dapat nak terima keadaan ini...
haaahaaa
aku dah sakit jiwa & raga
baik aku pergi membawa diri

lari dari masalah ini
slmt tinggal semua

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

betul ke aku buat ini
nak tinggalkan semua ini
huuuhuuu

heeeheeee
mesti ramai yg meyampahkan dengan apa yg aku tulis ni

tak apa lah
aku nak bagi tahu
aku nak tinggalkan blog ini

sape2 rindu terjah blog baru aku ek!!

aku tunggu kunjungan korang...

di sini...

http://aisyah-ceritakamiceritasemasa.blogspot.com/