Happy New Year 2011



salam semua..
salam tahun baru dr aku utk korang semua...
tahun baru, azam baru..

ape ye azam korang tahun ini...
aku, mcm2 lah..
satu2nye aku nak ganti puasa lah..haaahaa
tahun lepas asyik pospon je..kheiikheiii
insyallah, itu wajib aku tunaikan...
lagi???
nantilah lah ye aku bg tahu...
thn baru ni keje belambak2..
& tugas tahun ini pun semakin bertambah...haaahaa
bak kate pepatah...
"BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL"

HAAHAA..
ayat aku hari ini kat opis itu je...
yg lain pakat gelak je..heehee

ok..
bnyk story nak kongsi
weekend2 lepas..
syokkkkk..oooooo..
&
mungkin aku update lmbt dr sblm ni..
bab keadaan tak mengizinkan...

cancincau...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 3 Januari 2011

Happy New Year 2011

Dicatat oleh FIESYAH di 3:28 PTG


salam semua..
salam tahun baru dr aku utk korang semua...
tahun baru, azam baru..

ape ye azam korang tahun ini...
aku, mcm2 lah..
satu2nye aku nak ganti puasa lah..haaahaa
tahun lepas asyik pospon je..kheiikheiii
insyallah, itu wajib aku tunaikan...
lagi???
nantilah lah ye aku bg tahu...
thn baru ni keje belambak2..
& tugas tahun ini pun semakin bertambah...haaahaa
bak kate pepatah...
"BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL"

HAAHAA..
ayat aku hari ini kat opis itu je...
yg lain pakat gelak je..heehee

ok..
bnyk story nak kongsi
weekend2 lepas..
syokkkkk..oooooo..
&
mungkin aku update lmbt dr sblm ni..
bab keadaan tak mengizinkan...

cancincau...