Movie Hantu Kak Limah Balik Rumah

dah tengok movie ini..
aku belum..bila entah nak tengok..
sabtu sudah masa baru2 keluar, panggung penuh saje..
nak tengok pkl 2.00 ptg, memang ada kosong tapi duduk asing2 tak kan aku nak duduk asing ngan hubby plak kan..tak best lah...heehee
budak kaunter tu ckp tinggal mlm je blum penuh..
emmmm...tak kan nak tinggalkan warid pg & mlm...
kesian lak die...huuuhhuuu...
jadinya tak tertunailah hasrat kami laki bini nak tengok hantu kak limah blk rumah...haahaaa

ape pun ko tunggu je lah kak limah aku akan dtg...khiikhiii ;D
(yg dah tengok movie ni mesti best kan..hati bebunga2 je) cite lah sikit...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 27 Disember 2010

Movie Hantu Kak Limah Balik Rumah

Dicatat oleh FIESYAH di 4:10 PTG
dah tengok movie ini..
aku belum..bila entah nak tengok..
sabtu sudah masa baru2 keluar, panggung penuh saje..
nak tengok pkl 2.00 ptg, memang ada kosong tapi duduk asing2 tak kan aku nak duduk asing ngan hubby plak kan..tak best lah...heehee
budak kaunter tu ckp tinggal mlm je blum penuh..
emmmm...tak kan nak tinggalkan warid pg & mlm...
kesian lak die...huuuhhuuu...
jadinya tak tertunailah hasrat kami laki bini nak tengok hantu kak limah blk rumah...haahaaa

ape pun ko tunggu je lah kak limah aku akan dtg...khiikhiii ;D
(yg dah tengok movie ni mesti best kan..hati bebunga2 je) cite lah sikit...