Simpanan Tabung Nuri

Alhamdulillah...
time rehat tadi aku bekejar ke Bank Rakyat...
nasib org tak ramai..

bkn ape dari sehari ke sehari aku nak buka akaun Warid...
asyik tangguh je, bila time lapang je ada lak keje last2 minit..
hari ini baru kesempatan nak buat..
risau aku nak pegang duit bnyk2 ini..
ialah duit Warid yg ada kat tgn aku lebih 1 ribu..
duit dr lahir, raya smpi lah skrg ni org duk bagi lagi...
alhamdulillah murah rezeki anak mama ni...
hubby bape kali tanya dah bank in & buka akaun ke belum?
bukan ape, takut mama & baba tepakai..heehee

biarlah Warid belajar jimat cermat & taman cikit minat menabung...
org kate "sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit" & kata pepatah
"kalau hendak melentur buluh biarlah dari rebungnya" ;D
betul x?

give...

tuppeware (bekal)
bila adik nak pakai ni dik..heehee
x pe lah dik mama simpan smpi adik sekolah..@ x kita pki kalo
nak pegi bekelah ke...
tabung x dpt lah dik dah abis...
tahun depan lah nampaknye mama tanya lagi
tak kisah lah tabung nuri tu kena byr sekali pun..utk anak mama ape pun boleh...


lepas ni aku ingat nak ambik insurans & buka lagi 1 akuan...
pendapat korang mcm ne?
patut ke aku buka akaun Warid lagi?
kalau nak buka akaun pun Amanah Saham Didik @ SSPN & insurans aku tak pasti lagi...
korang boleh bg cadangan tak mane 1 ok @ ada yg lebih baik dr yg ini..
insurans ape nak ambil?
hari tu aku dah dgr insurans Prudential, ini pun secara kebetulan sebab Jabatan bendahari ada buat hari bersama pelanggan..

emmm...kena pikir ni...
Hello





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 15 Disember 2010

Simpanan Tabung Nuri

Dicatat oleh FIESYAH di 3:55 PTG
Alhamdulillah...
time rehat tadi aku bekejar ke Bank Rakyat...
nasib org tak ramai..

bkn ape dari sehari ke sehari aku nak buka akaun Warid...
asyik tangguh je, bila time lapang je ada lak keje last2 minit..
hari ini baru kesempatan nak buat..
risau aku nak pegang duit bnyk2 ini..
ialah duit Warid yg ada kat tgn aku lebih 1 ribu..
duit dr lahir, raya smpi lah skrg ni org duk bagi lagi...
alhamdulillah murah rezeki anak mama ni...
hubby bape kali tanya dah bank in & buka akaun ke belum?
bukan ape, takut mama & baba tepakai..heehee

biarlah Warid belajar jimat cermat & taman cikit minat menabung...
org kate "sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit" & kata pepatah
"kalau hendak melentur buluh biarlah dari rebungnya" ;D
betul x?

give...

tuppeware (bekal)
bila adik nak pakai ni dik..heehee
x pe lah dik mama simpan smpi adik sekolah..@ x kita pki kalo
nak pegi bekelah ke...
tabung x dpt lah dik dah abis...
tahun depan lah nampaknye mama tanya lagi
tak kisah lah tabung nuri tu kena byr sekali pun..utk anak mama ape pun boleh...


lepas ni aku ingat nak ambik insurans & buka lagi 1 akuan...
pendapat korang mcm ne?
patut ke aku buka akaun Warid lagi?
kalau nak buka akaun pun Amanah Saham Didik @ SSPN & insurans aku tak pasti lagi...
korang boleh bg cadangan tak mane 1 ok @ ada yg lebih baik dr yg ini..
insurans ape nak ambil?
hari tu aku dah dgr insurans Prudential, ini pun secara kebetulan sebab Jabatan bendahari ada buat hari bersama pelanggan..

emmm...kena pikir ni...
Hello