Konvokesyen UiTM Ke-73

27/11/2010 kami g Konvo ucu dkt UiTM, Shah Alam, ikutkan ucu belajar dkt UiTM, Melaka..kira ok lah kan dekat nak g, tapi ucu punya sidang sesi pagi...huuuwwaaahhh...kene bangun awal..huuhuuu...aku awal2 dah ckp kat Warid suh tido awal, sok nak g jln2 kene pegi awal pkl 6.00 pagi...

aku tido x lene ialah pikir nak bgn pkl bape & siap kan Warid tkt die nangis je...aku bgn pkl 4.30 pagi, tibe2 lak perut memulas alang2 tu terus je lah mandi, siap dlm 5.15pagi..haahaa..paginye..mak & ika pun siapkan bekal nak bwk g sane..heehee..
tq mak...
dlm 5.30pagi aku saje usik2 Warid pas aku bgnkan hubby...pikir2 nak mandikan Warid @ lap2 je...tup2 Warid bgn dgn senyuman..alahai anak mama...tahu die nak g jln2...alang2 tu aku panas air bagi Warid mandi biar segar cikit...time mandi tu suke je die tak nangis pun...good boy...cayang dieee....

siap2 sume dlm pkl 6.15pagi kami pun gerak bab ucu kena ada kat sane pkl 7.00 pagi..haahaa..sempat ke? kepala aku kalo smpi sane nak g Jakel..heehee..ialah nak tunggu sidang tu abis boleh lah cuci mate..tup2 kena naik bas nak ke dewan tu..huuhuu...terlepas sudah..x pe lah bkn rezeki aku lagi nak jejak kaki ke Jakel...


bapak, mak & wad msk, kitaorg yg lain tunggu kad luar...kami ddk khemah bwh time tu x ramai org lagi...smpi boring duduk je...siap mkn dah bekal yg mak buat tadi...so ajak hubby g cuci mate kat booth2 jual bunga...


abg dhani rajin jage warid...time kasih...


Ayed dah lopor..


ika..pewaris jari hantu...heehee...

just for u ucu...hoohooo

tunggu punya tunggu sidang tu abis dlm 12.00t/hari kut, aku pun dah lupe...ambik2 gambo pas tu blk x singgah mane pun..sumenye dah letih..

mak, ucu & bapak


My Family & ucu...ada lak bdk sesat tu...
rindu tanpa mu kakak (ayed ckp..heehee)


brother in-law

hoohoooo...


budak ni pun dah penat...

congrat ucu!!!!!


:::blk dr konvo petang tu ujan huuuuh! sedapnye tido...ayed pun tahu mama & baba letih die skali join tido ;D :::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 3 Disember 2010

Konvokesyen UiTM Ke-73

Dicatat oleh FIESYAH di 9:56 PG
27/11/2010 kami g Konvo ucu dkt UiTM, Shah Alam, ikutkan ucu belajar dkt UiTM, Melaka..kira ok lah kan dekat nak g, tapi ucu punya sidang sesi pagi...huuuwwaaahhh...kene bangun awal..huuhuuu...aku awal2 dah ckp kat Warid suh tido awal, sok nak g jln2 kene pegi awal pkl 6.00 pagi...

aku tido x lene ialah pikir nak bgn pkl bape & siap kan Warid tkt die nangis je...aku bgn pkl 4.30 pagi, tibe2 lak perut memulas alang2 tu terus je lah mandi, siap dlm 5.15pagi..haahaa..paginye..mak & ika pun siapkan bekal nak bwk g sane..heehee..
tq mak...
dlm 5.30pagi aku saje usik2 Warid pas aku bgnkan hubby...pikir2 nak mandikan Warid @ lap2 je...tup2 Warid bgn dgn senyuman..alahai anak mama...tahu die nak g jln2...alang2 tu aku panas air bagi Warid mandi biar segar cikit...time mandi tu suke je die tak nangis pun...good boy...cayang dieee....

siap2 sume dlm pkl 6.15pagi kami pun gerak bab ucu kena ada kat sane pkl 7.00 pagi..haahaa..sempat ke? kepala aku kalo smpi sane nak g Jakel..heehee..ialah nak tunggu sidang tu abis boleh lah cuci mate..tup2 kena naik bas nak ke dewan tu..huuhuu...terlepas sudah..x pe lah bkn rezeki aku lagi nak jejak kaki ke Jakel...


bapak, mak & wad msk, kitaorg yg lain tunggu kad luar...kami ddk khemah bwh time tu x ramai org lagi...smpi boring duduk je...siap mkn dah bekal yg mak buat tadi...so ajak hubby g cuci mate kat booth2 jual bunga...


abg dhani rajin jage warid...time kasih...


Ayed dah lopor..


ika..pewaris jari hantu...heehee...

just for u ucu...hoohooo

tunggu punya tunggu sidang tu abis dlm 12.00t/hari kut, aku pun dah lupe...ambik2 gambo pas tu blk x singgah mane pun..sumenye dah letih..

mak, ucu & bapak


My Family & ucu...ada lak bdk sesat tu...
rindu tanpa mu kakak (ayed ckp..heehee)


brother in-law

hoohoooo...


budak ni pun dah penat...

congrat ucu!!!!!


:::blk dr konvo petang tu ujan huuuuh! sedapnye tido...ayed pun tahu mama & baba letih die skali join tido ;D :::