Tahniah Malaysia ;D

pic credit to utusan online ;D

tahniah pada Malaysia perlawanan mlm tadi...
tak sia2 aku tengok smpi abis...heehee

tengok tv kat umah mak...
Warid kalo pasal bola bukan main lagi kakinye...
terlompat2...penat mama dik...
minggu ni baba keje petang...tapi kan dik...baba kate die tengok bola kat Bukit Jalil..
haaahaaa...
mama report kat dato bandar baru tahu...heehee

tengok gambo ni muka berseri2 baba
Malaysia menang...
siap bagi mama MMS g..heehee
pki jersi biru lagi bagi sokongan padu pada Malaysia..
tapi gelap lah plak gambo ni yeee...heehee

ape pun tahniah lah Malaysia..
cayoik2..



:: baba nak dekat same lah plak kan name pemain bola yg jaringkan gol tu Safee Sali & Mohd Saufie...heehee::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 16 Disember 2010

Tahniah Malaysia ;D

Dicatat oleh FIESYAH di 8:36 PG
pic credit to utusan online ;D

tahniah pada Malaysia perlawanan mlm tadi...
tak sia2 aku tengok smpi abis...heehee

tengok tv kat umah mak...
Warid kalo pasal bola bukan main lagi kakinye...
terlompat2...penat mama dik...
minggu ni baba keje petang...tapi kan dik...baba kate die tengok bola kat Bukit Jalil..
haaahaaa...
mama report kat dato bandar baru tahu...heehee

tengok gambo ni muka berseri2 baba
Malaysia menang...
siap bagi mama MMS g..heehee
pki jersi biru lagi bagi sokongan padu pada Malaysia..
tapi gelap lah plak gambo ni yeee...heehee

ape pun tahniah lah Malaysia..
cayoik2..



:: baba nak dekat same lah plak kan name pemain bola yg jaringkan gol tu Safee Sali & Mohd Saufie...heehee::