NGANGKUNG - Best -

aku rase semua org dah tengok ngangkung &
skrg tengah tengok hantu kak limah blk rumah...huuhuuu
tak apelah asalkan tengok ye tak..heehee
ape pun cite ngangkung ni best gile...
ada adengan seram, sedih, & kelakor (itu penting)

emmm..ari sabtu lepas, aku & hubby baru kesempatan tengok cite ngangkung ni
ayed ape lagi tinggal lah..heehee
ayed tak bt perangai pun
baik je die bagi mama & baba pegi dating..heehee...good boy..

pegi Metro, Kajang awal dlm pkl 11.30 pg
tup2 tengok list ngangkung paling awal 12.15 t/hari, ok lah tu kan..
tempah tiket, huuhuu...x de org pun..ialah org sume dah tengok tinggal yg veteran2 ni je lah yg duk ketinggalan...haahaaa

ape pun aku selut ar kat David Teoh
& pengarah Ismail Bob Hasim
dpt bt cite selawak ni
& tak heran kalo cite ni dpt kutip 7.5 juta dlm mase 18 hari...
2 alam pe cite???????
opppssss...kena salam lak aku....


ape pun layaaaannnnn.....






:: baba dpt gaji ini kita tengok nak hantu kak limah blk rumah, boleh ;D ::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 14 Disember 2010

NGANGKUNG - Best -

Dicatat oleh FIESYAH di 12:56 PTG
aku rase semua org dah tengok ngangkung &
skrg tengah tengok hantu kak limah blk rumah...huuhuuu
tak apelah asalkan tengok ye tak..heehee
ape pun cite ngangkung ni best gile...
ada adengan seram, sedih, & kelakor (itu penting)

emmm..ari sabtu lepas, aku & hubby baru kesempatan tengok cite ngangkung ni
ayed ape lagi tinggal lah..heehee
ayed tak bt perangai pun
baik je die bagi mama & baba pegi dating..heehee...good boy..

pegi Metro, Kajang awal dlm pkl 11.30 pg
tup2 tengok list ngangkung paling awal 12.15 t/hari, ok lah tu kan..
tempah tiket, huuhuu...x de org pun..ialah org sume dah tengok tinggal yg veteran2 ni je lah yg duk ketinggalan...haahaaa

ape pun aku selut ar kat David Teoh
& pengarah Ismail Bob Hasim
dpt bt cite selawak ni
& tak heran kalo cite ni dpt kutip 7.5 juta dlm mase 18 hari...
2 alam pe cite???????
opppssss...kena salam lak aku....


ape pun layaaaannnnn.....






:: baba dpt gaji ini kita tengok nak hantu kak limah blk rumah, boleh ;D ::