Cerita kami

sepanjang 3 bulan ni mcm2 cerita kami sekeluarga, perkembangan Warid yg makin membesar & perangai cerdik die, buatkan kami terasa dunia ni pantas...bulan depan Warid dah 1 tahun...rasenye baru smlm melahirkan Warid..tup2 dah besar anak bujang mama ni ye....

Sebelum itu, aku maklumkan pada kalian semua Warid akan menjadi abang...he...heee...tak diseganjakan...huuuhuuuu...skrg ni dah msk 5 bln...itulah perkembangan mama Warid yg kini makin kembang kembali...heehee...

so sweet picture

Hubby skrg sibuk kembali dengan aktiviti kawadnye yg akan berlansung pada 19 Jun 2011, ahad ini...pagi, ptg, & mlm kawad, minggu ni minggu akhir untuk latihan...harap2 ada lah rezeki utk menang ye...bebaloi lah jugak....ape pun cayoik2...

perkembangan Warid! nantilah ye, jam pun dah menunjukkan hampir pkl 5, ari ni nak blk awal, penat lah kalo jem2 ni, boleh gantuk dibuatnye...

ape pun bye2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 15 Jun 2011

Cerita kami

Dicatat oleh FIESYAH di 3:15 PTG
sepanjang 3 bulan ni mcm2 cerita kami sekeluarga, perkembangan Warid yg makin membesar & perangai cerdik die, buatkan kami terasa dunia ni pantas...bulan depan Warid dah 1 tahun...rasenye baru smlm melahirkan Warid..tup2 dah besar anak bujang mama ni ye....

Sebelum itu, aku maklumkan pada kalian semua Warid akan menjadi abang...he...heee...tak diseganjakan...huuuhuuuu...skrg ni dah msk 5 bln...itulah perkembangan mama Warid yg kini makin kembang kembali...heehee...

so sweet picture

Hubby skrg sibuk kembali dengan aktiviti kawadnye yg akan berlansung pada 19 Jun 2011, ahad ini...pagi, ptg, & mlm kawad, minggu ni minggu akhir untuk latihan...harap2 ada lah rezeki utk menang ye...bebaloi lah jugak....ape pun cayoik2...

perkembangan Warid! nantilah ye, jam pun dah menunjukkan hampir pkl 5, ari ni nak blk awal, penat lah kalo jem2 ni, boleh gantuk dibuatnye...

ape pun bye2...