Juara 2011 - Lintas Hormat Ulang Thn ke 5 MBPJ

19 Jun 2011...
MBPJ menang lagi utk kali ke-3 sempena ulang tahun ke-5 PJ menjadi Bandaraya...
Tahniah...

Tahun ini aku bwk Warid ke sana, bkn main seronoknye die sampai teberak2...heeehee...
tahun depan kalo anak dah 2, tak tahu lah tengok mcm mane ye...blk umah dalm pkl 3.00 pagi siap beli nasi bungkus...lapor benor...wlw pun kat sane dah mkn...

ape pun korang layan lah yuotube ni ye...
bye2....



dari kami be2...tahniah sayang, tahniah baba...
tahniah pada semuanya....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 29 Jun 2011

Juara 2011 - Lintas Hormat Ulang Thn ke 5 MBPJ

Dicatat oleh FIESYAH di 1:39 PTG
19 Jun 2011...
MBPJ menang lagi utk kali ke-3 sempena ulang tahun ke-5 PJ menjadi Bandaraya...
Tahniah...

Tahun ini aku bwk Warid ke sana, bkn main seronoknye die sampai teberak2...heeehee...
tahun depan kalo anak dah 2, tak tahu lah tengok mcm mane ye...blk umah dalm pkl 3.00 pagi siap beli nasi bungkus...lapor benor...wlw pun kat sane dah mkn...

ape pun korang layan lah yuotube ni ye...
bye2....



dari kami be2...tahniah sayang, tahniah baba...
tahniah pada semuanya....