Wedding Card Photoshoot

jadi rupanya diorg bedua ni nak kahwin...heeheee...
maaf lah ye kalo ada yg terasa @ kate aku ni terlampau kurang ajar...tapi bagi aku semenjak peristiwa diorg bedua ni aku dah naik meyampah...tak habis2 si pompuannye lah, si lelaki ni lah...

ape pun tahniah lah ye...harap2 perkahwinan ini akan kekal hingga akhir hayat...

korang mesti tahu siapa
lihat lah ini

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



lebih lanjut baca sini


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 23 Jun 2011

Wedding Card Photoshoot

Dicatat oleh FIESYAH di 1:39 PTG
jadi rupanya diorg bedua ni nak kahwin...heeheee...
maaf lah ye kalo ada yg terasa @ kate aku ni terlampau kurang ajar...tapi bagi aku semenjak peristiwa diorg bedua ni aku dah naik meyampah...tak habis2 si pompuannye lah, si lelaki ni lah...

ape pun tahniah lah ye...harap2 perkahwinan ini akan kekal hingga akhir hayat...

korang mesti tahu siapa
lihat lah ini

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



lebih lanjut baca sini