Birthday Boy

haaa....haaa...
birthday boy benarnye 22 Mac 2010 lepas
p time tu x gaji lagi...
masing2 ngak duk membengkok tunggu gaji Khamis lepas...
hubby pun janji lah ngan budak sorang ni...
cian lak tengok muke monyok mencuke....he...he...

so, sabtu lepas kitaorg pun wat lah mkn2...
beli lah kek, kfc skali...mama cume msk meehon sahaja
x buat besar2 pun, kecil2 je tuk kami sekeluarga...
nak hiburkan hati si kecik tu je...


blueberry kek...
sodappp...hingga menjilat jari...

muke birthday boy...
malu2 kucing gitu...
badan pun dah besor mcm aku...he...he...

ape pun..
SELAMAT HARI LAHIR
MUHAMMAD SYAWAL ABAS
KE- 15 TAHUN...

GOOD LUCK YOUR EXAM PMR....
:)





NOTA: 2 bln nak tunggu gaji kali ini, p itu lah tiap kali nak byr itu & ini ada saje yg x kene...sabor je lah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 29 Mac 2010

Birthday Boy

Dicatat oleh FIESYAH di 11:21 PG
haaa....haaa...
birthday boy benarnye 22 Mac 2010 lepas
p time tu x gaji lagi...
masing2 ngak duk membengkok tunggu gaji Khamis lepas...
hubby pun janji lah ngan budak sorang ni...
cian lak tengok muke monyok mencuke....he...he...

so, sabtu lepas kitaorg pun wat lah mkn2...
beli lah kek, kfc skali...mama cume msk meehon sahaja
x buat besar2 pun, kecil2 je tuk kami sekeluarga...
nak hiburkan hati si kecik tu je...


blueberry kek...
sodappp...hingga menjilat jari...

muke birthday boy...
malu2 kucing gitu...
badan pun dah besor mcm aku...he...he...

ape pun..
SELAMAT HARI LAHIR
MUHAMMAD SYAWAL ABAS
KE- 15 TAHUN...

GOOD LUCK YOUR EXAM PMR....
:)





NOTA: 2 bln nak tunggu gaji kali ini, p itu lah tiap kali nak byr itu & ini ada saje yg x kene...sabor je lah...