SELAMAT PENGANTIN BARU...

ari ni aku lapang ckit bab bos x de...he..he...
ngan keadaan aku dah kureng ckit malesnye...

aku benarnye nak ucapkan selamat pengantin baru pade 2 org ni
petame member aku time from 6
tq2 sudi jemput aku...ye aina...
ialah time aku kawen ko lah org petame yg dtg...
x kan aku x dtg ye..x...
Majlis nikah pade 26 Februari 2010
dan Majlis Bersanding pade 27 Februari 2010...
belah lelaki esoknye...p aku x ingat lak org mane...p x lari area Kajang jugak...

tema warna oren...
i like.....


yg ke-2
kakak iparku...Fasihah yg selamat diijabkabulkan pade 06 Mac 2010
majis bersanding esoknye pade 07 Mac 2010...
aku x ambik banyak gambo bab belah paginye kesihatan aku x mengizinkan...
ini pun pas rehat dari segala aktiviti diluar sane...


sempoooiiiii......



NOTA: Selamat Pengantin Baru, semoga tabah & sabar tempuhi alam rumah tangga...aminnn...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 22 Mac 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU...

Dicatat oleh FIESYAH di 11:34 PG
ari ni aku lapang ckit bab bos x de...he..he...
ngan keadaan aku dah kureng ckit malesnye...

aku benarnye nak ucapkan selamat pengantin baru pade 2 org ni
petame member aku time from 6
tq2 sudi jemput aku...ye aina...
ialah time aku kawen ko lah org petame yg dtg...
x kan aku x dtg ye..x...
Majlis nikah pade 26 Februari 2010
dan Majlis Bersanding pade 27 Februari 2010...
belah lelaki esoknye...p aku x ingat lak org mane...p x lari area Kajang jugak...

tema warna oren...
i like.....


yg ke-2
kakak iparku...Fasihah yg selamat diijabkabulkan pade 06 Mac 2010
majis bersanding esoknye pade 07 Mac 2010...
aku x ambik banyak gambo bab belah paginye kesihatan aku x mengizinkan...
ini pun pas rehat dari segala aktiviti diluar sane...


sempoooiiiii......



NOTA: Selamat Pengantin Baru, semoga tabah & sabar tempuhi alam rumah tangga...aminnn...