Kawad & 4 Tahun PJ

alkisah cite aku sab2 nun 19 Jun 2010
kan, aku dah bagi tahu yg hubby masuk kawad tapi tahun ni hubby terlibat dlm persembahan kawad formasi saje, x msk betanding pun...itu pun belatih sebulan setengah...sok gile nanti kalo ade video aku akan tayang kat cni ek! kalo ade...

so, ari sab2 tu aku g ngan abg ipar, mak, bapak & cinonet si Melia...
kuar awal jugak ar takut jem...
acara tu start setibanya Y.A.B Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid Ibrahim, Dato' Menteri Besar Selangor & Y.Bhg Tan Sri Dato' Mohamad Roslan Sakiman, Datuk Bandar MBPJ

persembahan dimulakan dengan lintas hormat oleh Majlis2 seluruh Malaysia, tapi yg masuk bertanding cume 12 Majlis je antaranya PJ, Kajang, Sepang, Shah Alam, Klang...
(he..he...ape g
aku lupe ar)


selain pertandingan kawad ni Majlis PJ juga adakan coutdown sempena 4 Tahun PJ jadi Bandaraya Petaling Jaya...diserikan lagi dengan perarakan kereta bunga & gimik, persembahan artis kebudayaan Majlis PJ sendiri....

gimik & menunggu detik 12mlm
letupan bunga api selama 10minit

perarakan kereta bunga...

dlm pkl 12.30 mlm keputusan untuk kawad diumumkan...Tahniah utk Majlis Shah Alam kerana telah menang dlm Kawad Formasi Piala Datuk Bandar PJ & Kawad Lintas Hormat dimenangi oleh Majlis Bandaraya Petaling Jaya... yeee..PJ menang lagi....he..he...

persembahan khas utk kawad Formasi oleh MBPJ
nampak x hubby tuuu...he...he...

kenangan bersame
::: cian hubby sampai terseliur urat, semata2 utk buat yg terbaik....aku lah yg tukang urut...huuu..huuu :::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 28 Jun 2010

Kawad & 4 Tahun PJ

Dicatat oleh FIESYAH di 10:52 PG
alkisah cite aku sab2 nun 19 Jun 2010
kan, aku dah bagi tahu yg hubby masuk kawad tapi tahun ni hubby terlibat dlm persembahan kawad formasi saje, x msk betanding pun...itu pun belatih sebulan setengah...sok gile nanti kalo ade video aku akan tayang kat cni ek! kalo ade...

so, ari sab2 tu aku g ngan abg ipar, mak, bapak & cinonet si Melia...
kuar awal jugak ar takut jem...
acara tu start setibanya Y.A.B Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid Ibrahim, Dato' Menteri Besar Selangor & Y.Bhg Tan Sri Dato' Mohamad Roslan Sakiman, Datuk Bandar MBPJ

persembahan dimulakan dengan lintas hormat oleh Majlis2 seluruh Malaysia, tapi yg masuk bertanding cume 12 Majlis je antaranya PJ, Kajang, Sepang, Shah Alam, Klang...
(he..he...ape g
aku lupe ar)


selain pertandingan kawad ni Majlis PJ juga adakan coutdown sempena 4 Tahun PJ jadi Bandaraya Petaling Jaya...diserikan lagi dengan perarakan kereta bunga & gimik, persembahan artis kebudayaan Majlis PJ sendiri....

gimik & menunggu detik 12mlm
letupan bunga api selama 10minit

perarakan kereta bunga...

dlm pkl 12.30 mlm keputusan untuk kawad diumumkan...Tahniah utk Majlis Shah Alam kerana telah menang dlm Kawad Formasi Piala Datuk Bandar PJ & Kawad Lintas Hormat dimenangi oleh Majlis Bandaraya Petaling Jaya... yeee..PJ menang lagi....he..he...

persembahan khas utk kawad Formasi oleh MBPJ
nampak x hubby tuuu...he...he...

kenangan bersame
::: cian hubby sampai terseliur urat, semata2 utk buat yg terbaik....aku lah yg tukang urut...huuu..huuu :::