::: Selamat Pergi & Pulang:::

hari ini dah 7 hari mama, adik aimu & adik syawal berangkat ke Tanah Suci untuk mengerjakan umrah, syukur Alhamdulillah diorg sume sihat2 belaka...
kalo korang nak tau family aku berangkat ke Tanah Suci hari Khamis lepas jam 7.00am dari KLIA menaiki penerbangan Dalca, Bangla...

kuar rumah dlm pkl 10.30mlm, kuar awal takut sesat & ikut anak2 jiran sebelah bab jiran aku tu yg aku panggil Acik Lela pun pegi juga...pusing2 pegi rumah anak mak cik ni kat Bukit Mahkota, ngan sesatnye...dah agak dah..he...he...ada lah dlm 15 minit...sampai KLIA pkl 12.30am...

sampai je msk dlm cari2 ar rombongan mama ni, rupanya ramai x dtg g, sekali ngan ustaz yg bwk rombongan ni pun x sampai g...sabor je lah...


bersama imam muda...


tudung biru tu Acik Leha, bersama family aku...

tunggu2, sampai pkl 2.30am & bagasi pun dah dibwk msk, pas ni diorg akan ada taklimat selama 4 jam..p aku x larat dah lagi pun esok nye keje...

sampai umah dlm pkl 3.30am...mandi2 mane lah nak bleh tido, guling2 sampai telelap sendiri...sah2 aku & hubby kesiangan...he..he..



NOTA: ape yg diorg buat skrg ye, sane lewat dari kite 5 jam, mungkin tido lagi kut...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 17 Jun 2010

::: Selamat Pergi & Pulang:::

Dicatat oleh FIESYAH di 10:00 PG
hari ini dah 7 hari mama, adik aimu & adik syawal berangkat ke Tanah Suci untuk mengerjakan umrah, syukur Alhamdulillah diorg sume sihat2 belaka...
kalo korang nak tau family aku berangkat ke Tanah Suci hari Khamis lepas jam 7.00am dari KLIA menaiki penerbangan Dalca, Bangla...

kuar rumah dlm pkl 10.30mlm, kuar awal takut sesat & ikut anak2 jiran sebelah bab jiran aku tu yg aku panggil Acik Lela pun pegi juga...pusing2 pegi rumah anak mak cik ni kat Bukit Mahkota, ngan sesatnye...dah agak dah..he...he...ada lah dlm 15 minit...sampai KLIA pkl 12.30am...

sampai je msk dlm cari2 ar rombongan mama ni, rupanya ramai x dtg g, sekali ngan ustaz yg bwk rombongan ni pun x sampai g...sabor je lah...


bersama imam muda...


tudung biru tu Acik Leha, bersama family aku...

tunggu2, sampai pkl 2.30am & bagasi pun dah dibwk msk, pas ni diorg akan ada taklimat selama 4 jam..p aku x larat dah lagi pun esok nye keje...

sampai umah dlm pkl 3.30am...mandi2 mane lah nak bleh tido, guling2 sampai telelap sendiri...sah2 aku & hubby kesiangan...he..he..



NOTA: ape yg diorg buat skrg ye, sane lewat dari kite 5 jam, mungkin tido lagi kut...