Botak

ahad lepas singgah rumah mama, mama dah sound "kenapa rambut Warid tak botak lagi"...heee.heee(pandan muka kena marah) aku ckp "nak potong ptg nanti, smlm tak sempat pergi kenduri blk tu penat sngt".....alasanRoll

ptg itu terus gunting rambut Warid, Baba yg gunting,... gunting pun tak delah smpi botak cume nipiskan je, susah jugak nak gunting sebab Warid jenis tak boleh duduk diam lagi2 kepala terhantuk sane terhantuk sini (masih tak tegap lagi), jadinya aku upah susu botol..haaa senang lah baba nak gunting, smpi tertido lah Warid...

akhirnyaaaaaa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hensem tak?

Warid berserah je, ape yg baba buat... terima kasih baba ringan rase....
Warid pun tak delah nak tarik2 rambut sendiri....


::: skrg warid menangis @ merengek dah nmpk air mata...bila air mata anak ini keluar aku pulak rase hiba Crying 1...huuuuhuuuu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 18 Oktober 2010

Botak

Dicatat oleh FIESYAH di 1:14 PTG
ahad lepas singgah rumah mama, mama dah sound "kenapa rambut Warid tak botak lagi"...heee.heee(pandan muka kena marah) aku ckp "nak potong ptg nanti, smlm tak sempat pergi kenduri blk tu penat sngt".....alasanRoll

ptg itu terus gunting rambut Warid, Baba yg gunting,... gunting pun tak delah smpi botak cume nipiskan je, susah jugak nak gunting sebab Warid jenis tak boleh duduk diam lagi2 kepala terhantuk sane terhantuk sini (masih tak tegap lagi), jadinya aku upah susu botol..haaa senang lah baba nak gunting, smpi tertido lah Warid...

akhirnyaaaaaa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hensem tak?

Warid berserah je, ape yg baba buat... terima kasih baba ringan rase....
Warid pun tak delah nak tarik2 rambut sendiri....


::: skrg warid menangis @ merengek dah nmpk air mata...bila air mata anak ini keluar aku pulak rase hiba Crying 1...huuuuhuuuu