4 - 0

tak kesampaian hubby nak tengok perlawanan bola sepak Malaysia lwn Arsenal mlm tadi, tak ada pulak live dekat tv ye...emmmm...rasenye diorg ni suruh pergi tengok dekat stadium kut...jadinye mlm tadi terasa lah boring si tampan mama sorang tu...heeeheee...jadinye main games jelah...aku plak melayan si kecik tu...dah tido bk internet...so dengan hampanya aku bagi tahu lah hubby Malaysia kalah 4 - 0...huuuuhuuu

ape dah jadi?
aku tak mahu ckp bukan2, nanti kena saman lah pulak...HAAAHAAAA
tapi yg pasti adat betanding ada yg menang & kalah

picture cut to mStar Online

berita lanjut klik sini

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 14 Julai 2011

4 - 0

Dicatat oleh FIESYAH di 12:00 PG
tak kesampaian hubby nak tengok perlawanan bola sepak Malaysia lwn Arsenal mlm tadi, tak ada pulak live dekat tv ye...emmmm...rasenye diorg ni suruh pergi tengok dekat stadium kut...jadinye mlm tadi terasa lah boring si tampan mama sorang tu...heeeheee...jadinye main games jelah...aku plak melayan si kecik tu...dah tido bk internet...so dengan hampanya aku bagi tahu lah hubby Malaysia kalah 4 - 0...huuuuhuuu

ape dah jadi?
aku tak mahu ckp bukan2, nanti kena saman lah pulak...HAAAHAAAA
tapi yg pasti adat betanding ada yg menang & kalah

picture cut to mStar Online

berita lanjut klik sini