Bintik2....

gambar ni aku ambil masa hari ke-4...
tak nampak sangat dah bintik2 campak tu...Alhamdulilah..

dalam gambar ni korang nampak ke tidak tak tahulah
merah & bintik2 stay ada kalau ikutkan lutut Warid yg paling tebal

bahagian tangan pun, bintik merah2 je tinggal


bahagian belakang Warid


muka budak tomei2 mama..
kesian die demam...

sihat hendaknye ye cayang mama...
love u...


note: tak sabar nak tunggu 22 Julai ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 15 Julai 2011

Bintik2....

Dicatat oleh FIESYAH di 5:00 PTG
gambar ni aku ambil masa hari ke-4...
tak nampak sangat dah bintik2 campak tu...Alhamdulilah..

dalam gambar ni korang nampak ke tidak tak tahulah
merah & bintik2 stay ada kalau ikutkan lutut Warid yg paling tebal

bahagian tangan pun, bintik merah2 je tinggal


bahagian belakang Warid


muka budak tomei2 mama..
kesian die demam...

sihat hendaknye ye cayang mama...
love u...


note: tak sabar nak tunggu 22 Julai ni...