Chek Up 23 weeks

23 weeks dah...
cepatnye kan!
hari Jumaat lepas pergi chek up dekat Klinik Kesihatan UKM Seksyen 15
pergi sorang2 tanpa bertemankan hubby...

Tak apalah awal lagi hubby nak temankan aku pergi chek up...
biar dah hujung2 baru ajak die...biar die kumpul cuti banyak2...haaahaa...

Jadinye...Alhamdulilah...baby & mamanye sihat saje...
pergerakan baby ok..aktif lah sangat2...time dokter nak scan gerak sane gerak sini...issshhhh...
dah mcm abg die, lasak...keadaan tali pusat ok, kedudukan uri, ok & air pun ok...
mamanya biaselah perkara yang megerunkan berat naik 3kg..haaahaa...ambik ko...
ok lah itu daripada turun 5 kg bulan lepas...

inilah lah die "W" Junior kami...
korang dpt bayangkan tak gambar scan dekat bawah ini....
ini yang berjaya dokter scan...
comel je aku tengok dagunye tu..heehee

berat baby "W" Junior sekarang 756gram...


note: Rabu ini kena lagi pergi klinik kesihatan sebab nak buat MGTT (minum air gula), dokter minta buat awal disebabkan nak puasa..haahaaa...insyallah kalau boleh aku nak puasa penuh...harap2 bulan Ramadan tahun ini DIA beri kesihatan & permudahkan aku berpuasa...Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 18 Julai 2011

Chek Up 23 weeks

Dicatat oleh FIESYAH di 2:36 PTG
23 weeks dah...
cepatnye kan!
hari Jumaat lepas pergi chek up dekat Klinik Kesihatan UKM Seksyen 15
pergi sorang2 tanpa bertemankan hubby...

Tak apalah awal lagi hubby nak temankan aku pergi chek up...
biar dah hujung2 baru ajak die...biar die kumpul cuti banyak2...haaahaa...

Jadinye...Alhamdulilah...baby & mamanye sihat saje...
pergerakan baby ok..aktif lah sangat2...time dokter nak scan gerak sane gerak sini...issshhhh...
dah mcm abg die, lasak...keadaan tali pusat ok, kedudukan uri, ok & air pun ok...
mamanya biaselah perkara yang megerunkan berat naik 3kg..haaahaa...ambik ko...
ok lah itu daripada turun 5 kg bulan lepas...

inilah lah die "W" Junior kami...
korang dpt bayangkan tak gambar scan dekat bawah ini....
ini yang berjaya dokter scan...
comel je aku tengok dagunye tu..heehee

berat baby "W" Junior sekarang 756gram...


note: Rabu ini kena lagi pergi klinik kesihatan sebab nak buat MGTT (minum air gula), dokter minta buat awal disebabkan nak puasa..haahaaa...insyallah kalau boleh aku nak puasa penuh...harap2 bulan Ramadan tahun ini DIA beri kesihatan & permudahkan aku berpuasa...Amin...