::: cite 21 mei 2010 :::

hari ni aku tak keje...cuti
sebabnye pergi PPUKM utk ambil darah...
so, hubby pun cuti hari ni jugak...huuuu...huuuu...

sampai klinik O&G tak ramai org mungkin hari ni hari jumaat...
jadinye org tak ramai...so aku terus ke makmal...


nampak tidak lengan aku yg merah, hasil perahan darah ku...he...he..


kebetulan tak lame dkt PPUKM
hubby ajak pergi jln2 kat Metro Kajang, sblm nak smbyg Jumaat...
saje cuci2 mate...

jln2..
inilah hasil rembatan hubby
jaket NIKE...original lagi
harga tak yah tanye ar bleh tahan...tengah2 bln ni...
paham2 je lah...


ni je designs yg tinggal...sweet & simple



::: list brg baby dah ada, itu lain kali lah aku cite ye...ok bye2....nak tido jap..he..he..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 21 Mei 2010

::: cite 21 mei 2010 :::

Dicatat oleh FIESYAH di 2:59 PTG
hari ni aku tak keje...cuti
sebabnye pergi PPUKM utk ambil darah...
so, hubby pun cuti hari ni jugak...huuuu...huuuu...

sampai klinik O&G tak ramai org mungkin hari ni hari jumaat...
jadinye org tak ramai...so aku terus ke makmal...


nampak tidak lengan aku yg merah, hasil perahan darah ku...he...he..


kebetulan tak lame dkt PPUKM
hubby ajak pergi jln2 kat Metro Kajang, sblm nak smbyg Jumaat...
saje cuci2 mate...

jln2..
inilah hasil rembatan hubby
jaket NIKE...original lagi
harga tak yah tanye ar bleh tahan...tengah2 bln ni...
paham2 je lah...


ni je designs yg tinggal...sweet & simple



::: list brg baby dah ada, itu lain kali lah aku cite ye...ok bye2....nak tido jap..he..he..