Susu Anmum Materna

credit to cik gooole
tq cik gooole :)


aku ni bknye pengemar susu...terus terang aku katekan aku ni x suke susu tapi soya aku minum gak asal sejuk...kalo x sejuk jgn harap lah aku nak minum smpi ke basi lah air tu...
semenjak 3 bln peknen lagi hubby dah paksa aku minum susu, hubby pilih Anmum Materna perisa coklat...

mesti korang nak tau kan nape coklat, hubby tau aku suke coklat...he...he...
perase tu je yg leh aku nak telan kalo btl2 tepung susu tu x tau lah..
betul2 aku katekan awal2 minum susu ni memang tekak aku x leh terima...
minum pun kat singki, takut muntah...tapi lame2 tu tekak ni dah lali...

abis je beli, hubby pun x yah cek @ tanye ade g x susu...
skrg aku ajak je g Giant tau dah nak beli susu, awal bln, ujung bln ke...hubby paham2 dah...
serasi lak susu ni ngan aku...ialah serasi kite bersame...he..he...

ape pun krg doakanlah kesihatan aku spjg peknen ni ye & doakan baby kami ni chat...Amin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 19 Mei 2010

Susu Anmum Materna

Dicatat oleh FIESYAH di 2:21 PTG
credit to cik gooole
tq cik gooole :)


aku ni bknye pengemar susu...terus terang aku katekan aku ni x suke susu tapi soya aku minum gak asal sejuk...kalo x sejuk jgn harap lah aku nak minum smpi ke basi lah air tu...
semenjak 3 bln peknen lagi hubby dah paksa aku minum susu, hubby pilih Anmum Materna perisa coklat...

mesti korang nak tau kan nape coklat, hubby tau aku suke coklat...he...he...
perase tu je yg leh aku nak telan kalo btl2 tepung susu tu x tau lah..
betul2 aku katekan awal2 minum susu ni memang tekak aku x leh terima...
minum pun kat singki, takut muntah...tapi lame2 tu tekak ni dah lali...

abis je beli, hubby pun x yah cek @ tanye ade g x susu...
skrg aku ajak je g Giant tau dah nak beli susu, awal bln, ujung bln ke...hubby paham2 dah...
serasi lak susu ni ngan aku...ialah serasi kite bersame...he..he...

ape pun krg doakanlah kesihatan aku spjg peknen ni ye & doakan baby kami ni chat...Amin....