Kursus

selama 2 hari aku berkrusus
seronok memang seronok kalo kene ngan penceramah yg ok & pandai wat lawak x delah gantuk
krusus kali ini lain bg aku wajib kene pg krusus ni kalo nak sah jawatan
so, aku g krusus ni


tempatnye ok
bilik senat plak tu kat bangunan canselori
biasenye bilik ini khas utk pegawai2 atasan & susun atur meja pun dah mcm dlm kabinet
sok gile...he..he...

gambo ari ke 2 krusus

taaaataaaa.....




NOTA: tunggu utk periksa 25 & 26 Mei ini...good luck to me....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 7 Mei 2010

Kursus

Dicatat oleh FIESYAH di 12:49 PTG
selama 2 hari aku berkrusus
seronok memang seronok kalo kene ngan penceramah yg ok & pandai wat lawak x delah gantuk
krusus kali ini lain bg aku wajib kene pg krusus ni kalo nak sah jawatan
so, aku g krusus ni


tempatnye ok
bilik senat plak tu kat bangunan canselori
biasenye bilik ini khas utk pegawai2 atasan & susun atur meja pun dah mcm dlm kabinet
sok gile...he..he...

gambo ari ke 2 krusus

taaaataaaa.....




NOTA: tunggu utk periksa 25 & 26 Mei ini...good luck to me....