jemputan kawen...

kwn lame aku kawen ahad lepas 02 Mei 2010
kwn time hingusan time sekolah tadika, rendah & menengah...
tq jemput aku & hubby... aku pegi pun ingatkan ko dtg time aku kawen 1 famliy dtg

lagi pun dtg sane pun dah mcm reunion, jumpe blk2 sek dulu...
muke masing2 dah berubah ketara korang paham2 lah ek!!!
p x lame, ade tempat g kami nak singgah...

smpi pun pengantin dah mkn beradap...
pas tu sempat lah aku ambik gambo....
buat kenangan...

SELAMAT PENGANTIN BARU SHIMA & FIRDAUS



NOTA: x tahan nape aku jeling macam tu ar...huuu...huu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 11 Mei 2010

jemputan kawen...

Dicatat oleh FIESYAH di 12:15 PTG
kwn lame aku kawen ahad lepas 02 Mei 2010
kwn time hingusan time sekolah tadika, rendah & menengah...
tq jemput aku & hubby... aku pegi pun ingatkan ko dtg time aku kawen 1 famliy dtg

lagi pun dtg sane pun dah mcm reunion, jumpe blk2 sek dulu...
muke masing2 dah berubah ketara korang paham2 lah ek!!!
p x lame, ade tempat g kami nak singgah...

smpi pun pengantin dah mkn beradap...
pas tu sempat lah aku ambik gambo....
buat kenangan...

SELAMAT PENGANTIN BARU SHIMA & FIRDAUS



NOTA: x tahan nape aku jeling macam tu ar...huuu...huu...