Akhirnya...kini pasti

Alhamdullilah...akhirnya cousin ku abg Farihan kawen juga,
dlm usia 30 tahun

walaupun sepanjang majlis di Pahang pada 22 November 2009
penuh dengan onak duri,
seperti lautan emas sanggup ku renanggi...

he...he....


saat dinikahkan

Alhamdullilah 2 kali lafas kini cousinku menjadi milik org

hujan sepanjang jalan ke Pahang
sampai di Kuantan jangan ckp ar

nikah hujan, sanding hujan
time majlis abis pun hujan x henti2
hujan rahmat...

membaca takliq

serahan mas kahwin
rm 22.50

ape pun....

berkat doa sume...pernikahan yg dijadualkan pkl 10.30am
lewat jam 11.00am...& sedikit kontroversi melanda
dimana tok kadi sangat2 lah x sporting...&

marah kut tok kadi tunggu pengantin pompuan lam
e sangat &


x sporting time majlis batal air sembahyang
boleh lak pengantin tu ngah sok2 betukar brg
disuruh t/tangan
katenye ni x wajib ni lagi wajib kalo sekali x pelah ni...
tiap kali nak sarung cincin
di kuisnye cousin ku suh t/tangan
x berang namenye....


sabor2...
bukannye kite buat benda x senonoh,
benda yg baik kan
entah lah aku x paham
ngan tok kadi tu
ape pun...selamat jugak

SELAMAT PENGANTIN BARU
FARIHAN
&
LINDA





KATE FIESYAH:
*ini lah petame kali dlm hidup aku menghadiri kenduri kahwin dari A to Z hujan sepanjang hari...sejarah ni dlm hidup aku...kuiiihhhkuiii*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 25 November 2009

Akhirnya...kini pasti

Dicatat oleh FIESYAH di 12:12 PG
Alhamdullilah...akhirnya cousin ku abg Farihan kawen juga,
dlm usia 30 tahun

walaupun sepanjang majlis di Pahang pada 22 November 2009
penuh dengan onak duri,
seperti lautan emas sanggup ku renanggi...

he...he....


saat dinikahkan

Alhamdullilah 2 kali lafas kini cousinku menjadi milik org

hujan sepanjang jalan ke Pahang
sampai di Kuantan jangan ckp ar

nikah hujan, sanding hujan
time majlis abis pun hujan x henti2
hujan rahmat...

membaca takliq

serahan mas kahwin
rm 22.50

ape pun....

berkat doa sume...pernikahan yg dijadualkan pkl 10.30am
lewat jam 11.00am...& sedikit kontroversi melanda
dimana tok kadi sangat2 lah x sporting...&

marah kut tok kadi tunggu pengantin pompuan lam
e sangat &


x sporting time majlis batal air sembahyang
boleh lak pengantin tu ngah sok2 betukar brg
disuruh t/tangan
katenye ni x wajib ni lagi wajib kalo sekali x pelah ni...
tiap kali nak sarung cincin
di kuisnye cousin ku suh t/tangan
x berang namenye....


sabor2...
bukannye kite buat benda x senonoh,
benda yg baik kan
entah lah aku x paham
ngan tok kadi tu
ape pun...selamat jugak

SELAMAT PENGANTIN BARU
FARIHAN
&
LINDA





KATE FIESYAH:
*ini lah petame kali dlm hidup aku menghadiri kenduri kahwin dari A to Z hujan sepanjang hari...sejarah ni dlm hidup aku...kuiiihhhkuiii*