lunch Makan Rojak

tayang dulu gambo tuan tanah yg makin cobey
muke ditutupi bunga2 gitu
tapi benarnye nak tutup kemontelan pipi tu
he...he....


langkah kanan aku hari ini
en. sitam belanja kami mkn rojak & cucur udang
tau2 je en. sitam ni aku ngah lapor
bawaknye makanan, patut lah dah plk 1
kerukkhh, keriiikkhh je perut aku

en. sitam
time kasih daun keladi, lain kali belanja lagi :)


banyak x???
1 plastik penuh ngan rojak


banjir rojak aku
makan dulu ye...
(dah mkn baru teringat nak snap gambo ni)


cucur udang

ada yang kate
bila nak belanja mkn sebab dah dpt tetap
ooooo....itu kene tunggu dulu
sekarang ni pun nyawa2 ikan je pulusnye
dah gaji & keadaan opis ni dah tenang aku belanje
ye..




KATE FIESYAH:
*aku nak ucapkan tahniah pade Kak Dalila bab dah dpt tetap, alhamdulilah & sabor ngan kerenah bos baru kite...ok*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 5 November 2009

lunch Makan Rojak

Dicatat oleh FIESYAH di 1:54 PTG
tayang dulu gambo tuan tanah yg makin cobey
muke ditutupi bunga2 gitu
tapi benarnye nak tutup kemontelan pipi tu
he...he....


langkah kanan aku hari ini
en. sitam belanja kami mkn rojak & cucur udang
tau2 je en. sitam ni aku ngah lapor
bawaknye makanan, patut lah dah plk 1
kerukkhh, keriiikkhh je perut aku

en. sitam
time kasih daun keladi, lain kali belanja lagi :)


banyak x???
1 plastik penuh ngan rojak


banjir rojak aku
makan dulu ye...
(dah mkn baru teringat nak snap gambo ni)


cucur udang

ada yang kate
bila nak belanja mkn sebab dah dpt tetap
ooooo....itu kene tunggu dulu
sekarang ni pun nyawa2 ikan je pulusnye
dah gaji & keadaan opis ni dah tenang aku belanje
ye..




KATE FIESYAH:
*aku nak ucapkan tahniah pade Kak Dalila bab dah dpt tetap, alhamdulilah & sabor ngan kerenah bos baru kite...ok*