selamat Pengantin baru

sekarang ni dah bln 11, musin cuti sekolah
kami dapat dah kad jemputan kahwin
bak kate musim megawan dah tibe
he..he...he...
aku ni je megawan2 x kembong2 g..he...he...
rezeki masing2 ye x, ade hikmah disebalik tu...


PERUTUSAN RAJA SEHARI


01 NOVEMBER 2009
SHAH ALAM

(gambo sanding di Terengganu zura copy kat FB)

ni member aku 1 jabatan
pengantin pompuan Nina Natasha
yg telah bernikah pade 16 Oktober 2009
maaflah aku xdpt pegi ke umah ko di Terengganu
(jauh nunnnn)
& pade 1 November 2009 majlis bertandang di umah pengantin lelaki telah diadakan
Tahniah2 dari aku & hubby

di Shah Alam pun aku x dpt memenuhi jemputan ko Tasha
arap ko x mare lah ye, keadaan x megizinkan aku memenuhi undangan disini juga
ape pun kami 1 Pejabat, Unit Pentadbiran
membalas dengan hadiah ni utuk ko

(hadiah ni zura yg beli kat JJ)


31 OKTOBER 2009
BATU 11, HULU LANGAT

(lawo kan warna oren)

member hubby kawin
pengantin lelaki MAIMON name glamour
aku x diundang pun dlm majlis ke sini
so hubby g ngan kawan die Cimut
he...he...diorg ni masing2 de name glamour
tu pun aku x tanye ape yg diorg panggil hubby

aku sempat pesan ngan hubby jgn lupe ambik gambo pengantin
aku ni suke sngt nak tengok tema diorg
kadang tu pikir lah nape aku x wat mcm ni time kawin dulu...kan!kan!
aku rase uols mesti terpikir gak tiap kali g kenduri kawin
ialah makin lame degisn2 nye makin canggih
ok lah tu, x delah jemu tiap kali g kenduri kawin ye x????


----------------------------------------------------------------


Ya Allah Ya Tuhan Kami
Ya Allah, Tuhan Yang Maha Pemurah
Pengasih dan Penyayang Atas nama Takdir
Mereka Kau pertemukan dan atas nama Ketentuan
hati mereka Kau satukan, Kami memohon berkat dan
restu Mu agar Kau panjangkan jodoh dan murahkan
rezeki pasangan ini. Rahmatilah perkahwinan
mereka dengan Kesabaran, Kesyukuran dan
Kebahgiaan, Kekalkanlah mereka dan zuriat
dalam keadaan beriman dan beramal soleh
~Amin Ya Rabbal Alamin~

ikhlas dari kami
FIESYAH
untuk

NINA NATASHA BT MOHD ZAKI
&
MOHD SHAIRUL FAREZZ B. BUANG


&

SAZALY B. SABARUDDIN
&
NUR HAZIYAH BT HAJI SAMSUDDIN





KATE FIESYAH:
*rindu lak time aku kahwin setahun lepas, macam nak putar balik time kahwin ari tu x puas nak sanding...kehkheeekheee...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 4 November 2009

selamat Pengantin baru

Dicatat oleh FIESYAH di 11:12 PG
sekarang ni dah bln 11, musin cuti sekolah
kami dapat dah kad jemputan kahwin
bak kate musim megawan dah tibe
he..he...he...
aku ni je megawan2 x kembong2 g..he...he...
rezeki masing2 ye x, ade hikmah disebalik tu...


PERUTUSAN RAJA SEHARI


01 NOVEMBER 2009
SHAH ALAM

(gambo sanding di Terengganu zura copy kat FB)

ni member aku 1 jabatan
pengantin pompuan Nina Natasha
yg telah bernikah pade 16 Oktober 2009
maaflah aku xdpt pegi ke umah ko di Terengganu
(jauh nunnnn)
& pade 1 November 2009 majlis bertandang di umah pengantin lelaki telah diadakan
Tahniah2 dari aku & hubby

di Shah Alam pun aku x dpt memenuhi jemputan ko Tasha
arap ko x mare lah ye, keadaan x megizinkan aku memenuhi undangan disini juga
ape pun kami 1 Pejabat, Unit Pentadbiran
membalas dengan hadiah ni utuk ko

(hadiah ni zura yg beli kat JJ)


31 OKTOBER 2009
BATU 11, HULU LANGAT

(lawo kan warna oren)

member hubby kawin
pengantin lelaki MAIMON name glamour
aku x diundang pun dlm majlis ke sini
so hubby g ngan kawan die Cimut
he...he...diorg ni masing2 de name glamour
tu pun aku x tanye ape yg diorg panggil hubby

aku sempat pesan ngan hubby jgn lupe ambik gambo pengantin
aku ni suke sngt nak tengok tema diorg
kadang tu pikir lah nape aku x wat mcm ni time kawin dulu...kan!kan!
aku rase uols mesti terpikir gak tiap kali g kenduri kawin
ialah makin lame degisn2 nye makin canggih
ok lah tu, x delah jemu tiap kali g kenduri kawin ye x????


----------------------------------------------------------------


Ya Allah Ya Tuhan Kami
Ya Allah, Tuhan Yang Maha Pemurah
Pengasih dan Penyayang Atas nama Takdir
Mereka Kau pertemukan dan atas nama Ketentuan
hati mereka Kau satukan, Kami memohon berkat dan
restu Mu agar Kau panjangkan jodoh dan murahkan
rezeki pasangan ini. Rahmatilah perkahwinan
mereka dengan Kesabaran, Kesyukuran dan
Kebahgiaan, Kekalkanlah mereka dan zuriat
dalam keadaan beriman dan beramal soleh
~Amin Ya Rabbal Alamin~

ikhlas dari kami
FIESYAH
untuk

NINA NATASHA BT MOHD ZAKI
&
MOHD SHAIRUL FAREZZ B. BUANG


&

SAZALY B. SABARUDDIN
&
NUR HAZIYAH BT HAJI SAMSUDDIN





KATE FIESYAH:
*rindu lak time aku kahwin setahun lepas, macam nak putar balik time kahwin ari tu x puas nak sanding...kehkheeekheee...*