Peraduan ni - Boleh Ke?

tudung bawal tetap dihati walaupun
banyak pesaing tudung2 sekarang ini
seperti Ariani, De Zahra, Hajaba, Fareeda dll

ade juga aku beli 2@3 helai ala2 sarung gitu
lawa x lawa aku x tau lah
hubby kate ok kene ngan muke
p aku ni je banyaknye songgeh x kene ngan gaya lah itu lah ini lah
hubby pun kadang mare katenye "suke beli jelah"

tapi dlm banyak tu aku lebih tertarik ngan tudung FAREEDA
x tau nape...mungkin warna2 yg terang
& aku tahu tudung FAREEDA ni x femous mane pun

seperti ariani...
harga pun boleh tahan gak

bukan aku nak bandingkan mana2 tudung
tapi kite punya pendapat sendiri

aku ni bkn nak merepek ye nak menulis
p aku tertarik ngan keratan akhbar KOSMO
bila syarikat ini
sedang mencari
MODEL TUDUNG FAREEDA

he..he..he..
ade peluang ke...

pade kalian sume yang berminat
aku sertakan syarat2 yg ada
setiap pemenang mingguan akan dipaparkan wajahnya
dalam akhbar KOSMO setiap ari jumaat
& akhirnya akan di adili oleh juri2 untuk menjadi
MODEL TUDUNG FAREEDA

pemenang minggu 1


hadiah lumayan


Peraduan bermula pada 16 November 2009 sehingga 16 Januari 2010.
Pemenang mingguan selama 10 minggu akan disiarkan mulai 1 Februari 2010

SYARAT-SYARAT

  1. Beli tudung berjenama FAREEDA serta bukti pembelian. Fax kan borang penyertaan serta resit pembelian ke nombor 03-89257164 atau pos ke alamat seperti di bawah.
  2. Borang penyertaan hanya boleh didapati dari akhbar KOSMO! Sila rujuk laman http://www.fareedascarf.com kami atau telefon di talian 019-5759809/017-5683088.
  3. Setiap peserta dibenarkan menghantar lebih dari satu gambar (berlainan koleksi tudung), hantar melalui MMS kepada 013-4324855/017-5683088, emel ke faridah@fareedascarf.com atau poskan ke alamat 69A, Jalan 8/1, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi.
  4. Berumur 18 tahun keatas.
HADIAH UTAMA:
  • Wang tunai RM3,000.00
  • 15 helai tudung FAREEDA esklusif yang bernilai RM2,000.00
  • Akan menjadi model iklan untuk majalah/akhbar/laman web dan gedung tekstil terkemuka selama 3 bulan (Akan ditetapkan oleh pihak juri)
Kedua
  • Wang tunai RM2,000.00
  • 10 helai tudung FAREEDA ekslusif yang bernilai RM1,000.00
  • Akan menjadi model iklan untuk laman web selama 3 bulan (Akan ditetapkan oleh pihak juri)
Saguhati x 3
  • Wang tunai RM500.00
  • 5 helai tudung FAREEDA yang bernilai RM500.00
  • Akan menjadi model iklan untuk laman web



KATE FIESYAH:
* sesiapa yang merasakan dirinya layak untuk menjadi model tudung, sertai lah peraduan ini, peluang keemasan...peluang macam ni bukan dtg bekali2, mase ni lah kite nak tunjuk bakat yg terpendam...* aku kalo korang tanye nak tu nak p takut...he...he...x pe lah ulos kalo aku nak masuk peraduan ni aku akan tepek gambonye kalo x de paham2 lah ye...ok cayok2...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 24 November 2009

Peraduan ni - Boleh Ke?

Dicatat oleh FIESYAH di 4:00 PTG
tudung bawal tetap dihati walaupun
banyak pesaing tudung2 sekarang ini
seperti Ariani, De Zahra, Hajaba, Fareeda dll

ade juga aku beli 2@3 helai ala2 sarung gitu
lawa x lawa aku x tau lah
hubby kate ok kene ngan muke
p aku ni je banyaknye songgeh x kene ngan gaya lah itu lah ini lah
hubby pun kadang mare katenye "suke beli jelah"

tapi dlm banyak tu aku lebih tertarik ngan tudung FAREEDA
x tau nape...mungkin warna2 yg terang
& aku tahu tudung FAREEDA ni x femous mane pun

seperti ariani...
harga pun boleh tahan gak

bukan aku nak bandingkan mana2 tudung
tapi kite punya pendapat sendiri

aku ni bkn nak merepek ye nak menulis
p aku tertarik ngan keratan akhbar KOSMO
bila syarikat ini
sedang mencari
MODEL TUDUNG FAREEDA

he..he..he..
ade peluang ke...

pade kalian sume yang berminat
aku sertakan syarat2 yg ada
setiap pemenang mingguan akan dipaparkan wajahnya
dalam akhbar KOSMO setiap ari jumaat
& akhirnya akan di adili oleh juri2 untuk menjadi
MODEL TUDUNG FAREEDA

pemenang minggu 1


hadiah lumayan


Peraduan bermula pada 16 November 2009 sehingga 16 Januari 2010.
Pemenang mingguan selama 10 minggu akan disiarkan mulai 1 Februari 2010

SYARAT-SYARAT

  1. Beli tudung berjenama FAREEDA serta bukti pembelian. Fax kan borang penyertaan serta resit pembelian ke nombor 03-89257164 atau pos ke alamat seperti di bawah.
  2. Borang penyertaan hanya boleh didapati dari akhbar KOSMO! Sila rujuk laman http://www.fareedascarf.com kami atau telefon di talian 019-5759809/017-5683088.
  3. Setiap peserta dibenarkan menghantar lebih dari satu gambar (berlainan koleksi tudung), hantar melalui MMS kepada 013-4324855/017-5683088, emel ke faridah@fareedascarf.com atau poskan ke alamat 69A, Jalan 8/1, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi.
  4. Berumur 18 tahun keatas.
HADIAH UTAMA:
  • Wang tunai RM3,000.00
  • 15 helai tudung FAREEDA esklusif yang bernilai RM2,000.00
  • Akan menjadi model iklan untuk majalah/akhbar/laman web dan gedung tekstil terkemuka selama 3 bulan (Akan ditetapkan oleh pihak juri)
Kedua
  • Wang tunai RM2,000.00
  • 10 helai tudung FAREEDA ekslusif yang bernilai RM1,000.00
  • Akan menjadi model iklan untuk laman web selama 3 bulan (Akan ditetapkan oleh pihak juri)
Saguhati x 3
  • Wang tunai RM500.00
  • 5 helai tudung FAREEDA yang bernilai RM500.00
  • Akan menjadi model iklan untuk laman web



KATE FIESYAH:
* sesiapa yang merasakan dirinya layak untuk menjadi model tudung, sertai lah peraduan ini, peluang keemasan...peluang macam ni bukan dtg bekali2, mase ni lah kite nak tunjuk bakat yg terpendam...* aku kalo korang tanye nak tu nak p takut...he...he...x pe lah ulos kalo aku nak masuk peraduan ni aku akan tepek gambonye kalo x de paham2 lah ye...ok cayok2...*