cite Pengapit cousinku

x lengkap kalo x ade pengapit
alkisah pengapit cousin aku
last2 minit mencari

makcik aku telefon mama
risau x de pengapit
sume kawan cousin aku keje ari tu
biaselah kalo keje swasta ari ahad pun keje

so
*
*
*
*
*
*
*
aku rase korg pun dah agak sape
tengok entry lepas
*
*
*
*
*
*
*
*
*
inilah pengapit cousin aku
he..he...

bidang terjun punye pengapit
(nasib ade baju melayu yg seakan2...mcm tau2 je...he..he...)

adik aku memang x mau
katenye x dengar suara rakyat...he...he...ye ke
nanti aimu kawen awal mcm ne
tengok mcm akak (aku)
jadi pengapit cik an tahun depannye dah kawen
he...he...aku lak nak dibandingkan
p betul lah kate org...
kan! kan!
....eleh dlm mare2, senyum singis tu mcm ade makna je...

cousin2 aku ramai yg pompuan
yg lelaki bleh kira ngan cari
x pelah adik
tolong org tu kan 1 ibadat
tolong pun bukan org lain
cousin sendiri...



KATE FIESYAH:
*rase mcm smlm je aku jd pengapit mak cik...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 26 November 2009

cite Pengapit cousinku

Dicatat oleh FIESYAH di 9:30 PG
x lengkap kalo x ade pengapit
alkisah pengapit cousin aku
last2 minit mencari

makcik aku telefon mama
risau x de pengapit
sume kawan cousin aku keje ari tu
biaselah kalo keje swasta ari ahad pun keje

so
*
*
*
*
*
*
*
aku rase korg pun dah agak sape
tengok entry lepas
*
*
*
*
*
*
*
*
*
inilah pengapit cousin aku
he..he...

bidang terjun punye pengapit
(nasib ade baju melayu yg seakan2...mcm tau2 je...he..he...)

adik aku memang x mau
katenye x dengar suara rakyat...he...he...ye ke
nanti aimu kawen awal mcm ne
tengok mcm akak (aku)
jadi pengapit cik an tahun depannye dah kawen
he...he...aku lak nak dibandingkan
p betul lah kate org...
kan! kan!
....eleh dlm mare2, senyum singis tu mcm ade makna je...

cousin2 aku ramai yg pompuan
yg lelaki bleh kira ngan cari
x pelah adik
tolong org tu kan 1 ibadat
tolong pun bukan org lain
cousin sendiri...



KATE FIESYAH:
*rase mcm smlm je aku jd pengapit mak cik...*