char kueh tiaw

ari raye idam nak mkn ni?

char kueh tiaw


meyelerakan kan!...bulan pose x mkn, ni idamnye lebih2 laki bini ni...he..he..
pas blk beraye hubby lapo lah plak, ialah g raye pun mkn sate mane nak kenyang tuan punye perut tu...
tengok ckit kedai kueh tiaw bukak, g singgah nak beli, bini nye lak kate x mau mkn tapi bau dlm kete huhhhhhh!!! x leh tahan..he..he..


ingat nak singgah megoder je, tapi jumpe lak member2 hubby ngah melepak,


ape g tinggallah daku keseorangan, ciannye...ape pun layan muzik dulu...

SELAMAT HARI RAYE...
KEPADA SAUDARA SERTA SAUDARI...
BLA!BLA!BLA!...


sedapnye, ade mase nak beli lagi lah..hahhaaaa...membolo je aku ni
(baik punye ayat...bapak mertua aku suke ar ckp mcm tu..hee.heee)




KATE FIESYAH:
*ari tu laki bini kekeyangan...alhamdulillah...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 6 Oktober 2009

char kueh tiaw

Dicatat oleh FIESYAH di 2:19 PTG
ari raye idam nak mkn ni?

char kueh tiaw


meyelerakan kan!...bulan pose x mkn, ni idamnye lebih2 laki bini ni...he..he..
pas blk beraye hubby lapo lah plak, ialah g raye pun mkn sate mane nak kenyang tuan punye perut tu...
tengok ckit kedai kueh tiaw bukak, g singgah nak beli, bini nye lak kate x mau mkn tapi bau dlm kete huhhhhhh!!! x leh tahan..he..he..


ingat nak singgah megoder je, tapi jumpe lak member2 hubby ngah melepak,


ape g tinggallah daku keseorangan, ciannye...ape pun layan muzik dulu...

SELAMAT HARI RAYE...
KEPADA SAUDARA SERTA SAUDARI...
BLA!BLA!BLA!...


sedapnye, ade mase nak beli lagi lah..hahhaaaa...membolo je aku ni
(baik punye ayat...bapak mertua aku suke ar ckp mcm tu..hee.heee)




KATE FIESYAH:
*ari tu laki bini kekeyangan...alhamdulillah...*