congrats! to me

haaa.haaaa..haaaa...
tahniah!tahniah!tahniah!!!!

mesti korang nak tau kan nape aku happy semacam....
so aku nak g tau korang sume yg aku dah berjawatan TETAP kini di UKM, he...he...alhamdulillah berkat doa sume, syukur2...

so, sekarang aku happy gile dari org gile...he..he...he....kheeee...kheeeeeee...
berishtifar syah....
ok lah, aku benarnye dah niat kalo dpt tetap nak buat doa selamat bln 12 ni sekali dengan kenduri arwah ayah...insyallah...harap segala perjalanan selepas ini lebih baik & sempurna...& aku tahu segala-galanya datangnya pada yg 1....

memandangkan x gaji lagi, x de sape ke nak g hadiah kat aku ni...he..he...poyo je aku nikan...ade gak yg yampah pas ni ngan aku...maaf lah ye terlampau eksaitet sngt ni haaa...tu yg poyos ckit...
so aku hadiahkan bunga ni pade aku...hoooo..hooooo...

Get This from CyArena.com






KATE FIESYAH:
*time kasih pade staff unit kaunseling & k.ina wat mkn2 ari ni, terima kasih kerna buat perutku kenyang & membuncit smpi mcm ni...* *pade inas cepat2 chat ye!!!*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 8 Oktober 2009

congrats! to me

Dicatat oleh FIESYAH di 4:27 PTG
haaa.haaaa..haaaa...
tahniah!tahniah!tahniah!!!!

mesti korang nak tau kan nape aku happy semacam....
so aku nak g tau korang sume yg aku dah berjawatan TETAP kini di UKM, he...he...alhamdulillah berkat doa sume, syukur2...

so, sekarang aku happy gile dari org gile...he..he...he....kheeee...kheeeeeee...
berishtifar syah....
ok lah, aku benarnye dah niat kalo dpt tetap nak buat doa selamat bln 12 ni sekali dengan kenduri arwah ayah...insyallah...harap segala perjalanan selepas ini lebih baik & sempurna...& aku tahu segala-galanya datangnya pada yg 1....

memandangkan x gaji lagi, x de sape ke nak g hadiah kat aku ni...he..he...poyo je aku nikan...ade gak yg yampah pas ni ngan aku...maaf lah ye terlampau eksaitet sngt ni haaa...tu yg poyos ckit...
so aku hadiahkan bunga ni pade aku...hoooo..hooooo...

Get This from CyArena.com






KATE FIESYAH:
*time kasih pade staff unit kaunseling & k.ina wat mkn2 ari ni, terima kasih kerna buat perutku kenyang & membuncit smpi mcm ni...* *pade inas cepat2 chat ye!!!*