sehati berdansa MUSIM KE-3

program realiti kini kembali di Astro Ria,

SEHATI BERDANSA MUSIM KE-3


aku rase korang2 sume dah tau siape 9 peserta yg akan bertanding, sekarang ini pun kerap kuar tiap kali iklan..mereka2 yg akan mengegarkan & mengongcang pentas....


Sein & Nana


Sazzy & Nazril


Oshin & Firdaus


Mirna & Norah


Isma & Zul


Enot & Zainol


Dira & Ash


Didie & Sham


Anita & Ismadi

waktu & program yg telah diatur seperti berikut:-

kenali sehati berdansa 3
(17 & 18 Oktober 2009, 9.00mlm)
detik sehati berdansa 3 mula pada 19 Oktober 2009
(isnin - Khamis, 9.00mlm - 9.05mlm)
di sebalik sehati berdansa 3 mula pada 23 Oktober 2009
(setiap Jumaat, 9.00mlm)
malam sehati berdansa 3 mula pada 24 Oktober 2009
(setiap Sabtu, 9.00mlm)
debaran sehati berdansa 3 mula pada 25 Oktober 2009
(setiap Ahad, 9.00mlm)

same2 lah kite saksikan nanti musim ke-3 sehati berdansa & pemenangnye he...he...he...

ikhsan berite & gambo : http://www.murai.com.my/





KATE FIESYAH:
*pas ni mahu berperang ngan hubby nak tengok tv....khuuiiii...khuuuiiiii*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 15 Oktober 2009

sehati berdansa MUSIM KE-3

Dicatat oleh FIESYAH di 10:06 PG
program realiti kini kembali di Astro Ria,

SEHATI BERDANSA MUSIM KE-3


aku rase korang2 sume dah tau siape 9 peserta yg akan bertanding, sekarang ini pun kerap kuar tiap kali iklan..mereka2 yg akan mengegarkan & mengongcang pentas....


Sein & Nana


Sazzy & Nazril


Oshin & Firdaus


Mirna & Norah


Isma & Zul


Enot & Zainol


Dira & Ash


Didie & Sham


Anita & Ismadi

waktu & program yg telah diatur seperti berikut:-

kenali sehati berdansa 3
(17 & 18 Oktober 2009, 9.00mlm)
detik sehati berdansa 3 mula pada 19 Oktober 2009
(isnin - Khamis, 9.00mlm - 9.05mlm)
di sebalik sehati berdansa 3 mula pada 23 Oktober 2009
(setiap Jumaat, 9.00mlm)
malam sehati berdansa 3 mula pada 24 Oktober 2009
(setiap Sabtu, 9.00mlm)
debaran sehati berdansa 3 mula pada 25 Oktober 2009
(setiap Ahad, 9.00mlm)

same2 lah kite saksikan nanti musim ke-3 sehati berdansa & pemenangnye he...he...he...

ikhsan berite & gambo : http://www.murai.com.my/





KATE FIESYAH:
*pas ni mahu berperang ngan hubby nak tengok tv....khuuiiii...khuuuiiiii*