Ahmad Dhani punye cerita

isnin lepas, blk keje singgah terus umah mak

si kecik Ahmad Khairil Dhani, skrg dah 8 bln lebih
perkembangan Dhani skrg ni dah pandai mengensut, ala-ala nak merangkak
mengensut bkn main laju lagi, senang je nak capai benda dpn die

skrg ni perangai pelik si Dhani ni suke main sorok2
mak cite, 1 umah cari die hilang
tengok2

cepat2 lah aku snap gambo Dhani...mcm tu lah mak ckp time org cari die rupa2nye bawah meja...


ape cite????

mama ateh bangga ngan Dhani...ye...cayokkkk...cayokkkkk....
Dhani dah de kemajuan, minggu depan blk pe lak ye...he...he...




KATE FIESYAH:
*mesti seronok kan tengok anak besar depan mate macam2 kerenah*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 29 Oktober 2009

Ahmad Dhani punye cerita

Dicatat oleh FIESYAH di 2:34 PTG
isnin lepas, blk keje singgah terus umah mak

si kecik Ahmad Khairil Dhani, skrg dah 8 bln lebih
perkembangan Dhani skrg ni dah pandai mengensut, ala-ala nak merangkak
mengensut bkn main laju lagi, senang je nak capai benda dpn die

skrg ni perangai pelik si Dhani ni suke main sorok2
mak cite, 1 umah cari die hilang
tengok2

cepat2 lah aku snap gambo Dhani...mcm tu lah mak ckp time org cari die rupa2nye bawah meja...


ape cite????

mama ateh bangga ngan Dhani...ye...cayokkkk...cayokkkkk....
Dhani dah de kemajuan, minggu depan blk pe lak ye...he...he...




KATE FIESYAH:
*mesti seronok kan tengok anak besar depan mate macam2 kerenah*