akan Berubah wajah

sebelum tu, aku nak
minta maaf lah ye kalo
ade antara uloss menunggu aku utk update
bkn utk melambatkan tapi kerna terpaksa...he...he...

selame 2 ari kat opis x de elektrik
itu pasal x dpt nak update
kat umah, update sekadar catatan lah
nak tayang gambo x dapekkkk....
aku pun x tau nape lah x leh nak sharing gambo kat umah...
x mau nye....

sebelum aku panjang2
nak g tau lah dulu
sab2 lepas aku g PD
bkn saje2 tau..
ade kerja

kerjanye bwh nilah


nak cat kete
warna?
tunggu je lah ek!
aku pun x tau nak ckp warne ape
sume hubby yg tentukan...

korang rase?



KATE FIESYAH:
*ari tu tauke kedai cat g Klang blk pkl 5.00pm, tepakselah kami cari idea g jln2, so tunggu entry seterusnye....he...he...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 9 Disember 2009

akan Berubah wajah

Dicatat oleh FIESYAH di 4:40 PTG
sebelum tu, aku nak
minta maaf lah ye kalo
ade antara uloss menunggu aku utk update
bkn utk melambatkan tapi kerna terpaksa...he...he...

selame 2 ari kat opis x de elektrik
itu pasal x dpt nak update
kat umah, update sekadar catatan lah
nak tayang gambo x dapekkkk....
aku pun x tau nape lah x leh nak sharing gambo kat umah...
x mau nye....

sebelum aku panjang2
nak g tau lah dulu
sab2 lepas aku g PD
bkn saje2 tau..
ade kerja

kerjanye bwh nilah


nak cat kete
warna?
tunggu je lah ek!
aku pun x tau nak ckp warne ape
sume hubby yg tentukan...

korang rase?



KATE FIESYAH:
*ari tu tauke kedai cat g Klang blk pkl 5.00pm, tepakselah kami cari idea g jln2, so tunggu entry seterusnye....he...he...*