preparaTion

cite sabtu nun...time cuti maal-hijrah...he...he...
lame peram p aku nak jugak wat entry ni sebab dah ambik gambo...
pade u olss aku nak g tau lah kakak ipar aku ni
bakal penamatkan zaman solonye...
insyallah tahun dpn bln 3...

so, ari sabtu tu
kami pegilah butik andaman
cari2 baju
antaranye...

seperti ini
*
*
*
*
test & pilih baju


kalo kakak tahu aku tayang gambo die dlm ni
mau pas ni dihumbanye aku dlm longkang...he...he...
***x mau mare2 ye***

itu salah 1 baju yg kakak test
baju yg die bekenan
p bkn baju tu ye utk wat sanding...tunggu je lah
p kalo aku
aku suke baju biru songket yg belakang tu...he..he..

picture credit to google

ahad lepas lak pas blk kenduri kat UKM
mak ajak g Metro,Kajang cari benda cikit utk gif
sekali tengok2 brg yg lain
senang ckit de duit leh beli kan
x buat mcm tu, beli2 bajet x cukup...nyaye je..
ari tu mak beli beg je ade lah dlm 200 ratus
ckit je...bab kat umah ade dah...ni yg tgl saki baki je...



KATE FIESYAH:
*arap2 sumenye bejalan ngan lancar....insyallah*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 23 Disember 2009

preparaTion

Dicatat oleh FIESYAH di 2:18 PTG
cite sabtu nun...time cuti maal-hijrah...he...he...
lame peram p aku nak jugak wat entry ni sebab dah ambik gambo...
pade u olss aku nak g tau lah kakak ipar aku ni
bakal penamatkan zaman solonye...
insyallah tahun dpn bln 3...

so, ari sabtu tu
kami pegilah butik andaman
cari2 baju
antaranye...

seperti ini
*
*
*
*
test & pilih baju


kalo kakak tahu aku tayang gambo die dlm ni
mau pas ni dihumbanye aku dlm longkang...he...he...
***x mau mare2 ye***

itu salah 1 baju yg kakak test
baju yg die bekenan
p bkn baju tu ye utk wat sanding...tunggu je lah
p kalo aku
aku suke baju biru songket yg belakang tu...he..he..

picture credit to google

ahad lepas lak pas blk kenduri kat UKM
mak ajak g Metro,Kajang cari benda cikit utk gif
sekali tengok2 brg yg lain
senang ckit de duit leh beli kan
x buat mcm tu, beli2 bajet x cukup...nyaye je..
ari tu mak beli beg je ade lah dlm 200 ratus
ckit je...bab kat umah ade dah...ni yg tgl saki baki je...



KATE FIESYAH:
*arap2 sumenye bejalan ngan lancar....insyallah*