jom Heboh

he...he...lmbt ke aku nak cite psl Jom heboh
sampah sarap kat stadium bersih dah
baru aku nak cite...pape pun...
layannnnn....

panas betul ari tu
dah lah aku pki selendang itam, tambah2 panas...
ari tu kami baru blk PD
dlm pkl 1.30pm tu kuar g Bukit Jalil..
nak cari park...jenuh..last2 kami park kat stadium
(aku lupa lah stadium pe...he...he..)

jln2 dulu ek!


sume tengah kusyuk...temasuklah hubby...
kat dlm khemah tu ade MALIKA (Sheila Rusly) tengah
mengerang tunjuk aksi dlm drama terbaru CUCU Betong...


smpi je khemah M3 ni...
boleh beramah mesra dengan Pengacara M3..
Nurul Syuhada Nurul Ain...
tinggal 5 minit...

hubby minat nagn Nurul Syuhada ni...
aku suruh die amik gambo ngan Nurul Syuhada...
x mau...malu...he..he...
smpi je dpn...hubby main tolak je aku...ialah tgl 5 mint je...

ape pun aku suke2...


harap2 korang kenal lah ye...artis2 & wartawan2 kat atas ni...


my hubby...
pembantu peribadiku...he...he...


brg2 makanan yg sempat kami rembat...
murah RM10.00 je 1 beg...
boleh lah aku bahagi2 kan umah mama & mak



KATE FIESYAH:
*2 ari jln...g PD...g Jom Heboh...mak aiii...muke gelap*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 16 Disember 2009

jom Heboh

Dicatat oleh FIESYAH di 11:50 PG
he...he...lmbt ke aku nak cite psl Jom heboh
sampah sarap kat stadium bersih dah
baru aku nak cite...pape pun...
layannnnn....

panas betul ari tu
dah lah aku pki selendang itam, tambah2 panas...
ari tu kami baru blk PD
dlm pkl 1.30pm tu kuar g Bukit Jalil..
nak cari park...jenuh..last2 kami park kat stadium
(aku lupa lah stadium pe...he...he..)

jln2 dulu ek!


sume tengah kusyuk...temasuklah hubby...
kat dlm khemah tu ade MALIKA (Sheila Rusly) tengah
mengerang tunjuk aksi dlm drama terbaru CUCU Betong...


smpi je khemah M3 ni...
boleh beramah mesra dengan Pengacara M3..
Nurul Syuhada Nurul Ain...
tinggal 5 minit...

hubby minat nagn Nurul Syuhada ni...
aku suruh die amik gambo ngan Nurul Syuhada...
x mau...malu...he..he...
smpi je dpn...hubby main tolak je aku...ialah tgl 5 mint je...

ape pun aku suke2...


harap2 korang kenal lah ye...artis2 & wartawan2 kat atas ni...


my hubby...
pembantu peribadiku...he...he...


brg2 makanan yg sempat kami rembat...
murah RM10.00 je 1 beg...
boleh lah aku bahagi2 kan umah mama & mak



KATE FIESYAH:
*2 ari jln...g PD...g Jom Heboh...mak aiii...muke gelap*