Sejuk


2 hari ini pegi keje ujan...
sejuk betul...
sedap dpt tido time ni...tebayang2 aku katil yg empuk & comforter
nikmatnye dpt tido...huuuhuuu..

MyEm0.Com

ape nak buat
terpaksa gagah kan diri utk mencari sesuap nasi
(cehhh...ayat....baik punye)
bangun pg2 pun malas, nak mandi sejuk...lalalalaaaaa

ari ini Jumaat
sekejap je rase minggu ni....minggu depan
isnin 07 Disember 2009 (tarikh ni x de pape pun....)
mase berpusing kite x sedar...
terlalu hayal dlm alam duniawi ini....

sok holiday
pegi mane?
aku x pasti... mungkin ke PD
ade keje kat sane
lusa plan ngan hubby nak p JOM HEBOH kat Bukit Jalil
kalo pegi...

kenduri kahwin
jangan ckap ar
1 ari 2 or 3 umah
dpn umah aku pun de wat kenduri
siap pasang khemah dah (smlm)
tema pink colour
i like...he..he...

ape lagi
itu saje lah kut utk kali ini
pg2 jumaat nak greeting uloss & update blog...
he...he...
so

enjoy your holiday


KATE FIESYAH:
MyEm0.Com
*aku masih menanti sesuatu yg x pasti*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 4 Disember 2009

Sejuk

Dicatat oleh FIESYAH di 9:46 PG

2 hari ini pegi keje ujan...
sejuk betul...
sedap dpt tido time ni...tebayang2 aku katil yg empuk & comforter
nikmatnye dpt tido...huuuhuuu..

MyEm0.Com

ape nak buat
terpaksa gagah kan diri utk mencari sesuap nasi
(cehhh...ayat....baik punye)
bangun pg2 pun malas, nak mandi sejuk...lalalalaaaaa

ari ini Jumaat
sekejap je rase minggu ni....minggu depan
isnin 07 Disember 2009 (tarikh ni x de pape pun....)
mase berpusing kite x sedar...
terlalu hayal dlm alam duniawi ini....

sok holiday
pegi mane?
aku x pasti... mungkin ke PD
ade keje kat sane
lusa plan ngan hubby nak p JOM HEBOH kat Bukit Jalil
kalo pegi...

kenduri kahwin
jangan ckap ar
1 ari 2 or 3 umah
dpn umah aku pun de wat kenduri
siap pasang khemah dah (smlm)
tema pink colour
i like...he..he...

ape lagi
itu saje lah kut utk kali ini
pg2 jumaat nak greeting uloss & update blog...
he...he...
so

enjoy your holiday


KATE FIESYAH:
MyEm0.Com
*aku masih menanti sesuatu yg x pasti*