Greeting

salam semua...
puas bercuti....emmmm....
bln ni tiap tiap kali jumaat kita akan bercuti...
kalo nak cite cuti mane nak puas kan!...sekejap je rase...
skrg dah ari isnin...huuu...huuuu...

dr ari jumaat & sabtu aku dok umah je...
sorg2 lak tu...
memeluk tubuh ngan selimut...he...he....
hubby g PD ari Jumaat ambik kete...
ye! ye!
kete ku dah betukar warne...
(nanti aku cite k!)
ari sabtu hubby bwk mak & bapak g Bagan Dato', Perak
tgl lah aku sorg2 gak kat umah...
ingat ptg nak g umah mama
p ujan plak...lebat plak tu...

so, ari ahad baru aku dpt bejalan
itu pun bapak dpt jemputan dr kawan lame
kat mane...Dewan Gemilang je...kat UKM...he..he...

ari ni Isnin, temasuk u olss
keje rajin2 ek...bonus dah dpt kan!...he...he...
syukur alhamdulillah...

dlm aku manaip2 ni..
tibe2 tadi dpt paggilan telefon dr member 1 sekolah
& skrg pun kami keje 1 Universiti tp jabatan lain
member aku ni Balkis namenye, kenal
time ting. 6 kat Sek. Kajang Utama...
Wahhh!!! kawan aku tu nak kawen dah...
senyap2 je die...menyimpan rahsia..
tahniah2...

ape pun...
SELAMAT BERTUGAS SEMUA



KATE FIESYAH:
*x sabar nak tunggu kad undangan Akis ni...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 21 Disember 2009

Greeting

Dicatat oleh FIESYAH di 10:40 PG
salam semua...
puas bercuti....emmmm....
bln ni tiap tiap kali jumaat kita akan bercuti...
kalo nak cite cuti mane nak puas kan!...sekejap je rase...
skrg dah ari isnin...huuu...huuuu...

dr ari jumaat & sabtu aku dok umah je...
sorg2 lak tu...
memeluk tubuh ngan selimut...he...he....
hubby g PD ari Jumaat ambik kete...
ye! ye!
kete ku dah betukar warne...
(nanti aku cite k!)
ari sabtu hubby bwk mak & bapak g Bagan Dato', Perak
tgl lah aku sorg2 gak kat umah...
ingat ptg nak g umah mama
p ujan plak...lebat plak tu...

so, ari ahad baru aku dpt bejalan
itu pun bapak dpt jemputan dr kawan lame
kat mane...Dewan Gemilang je...kat UKM...he..he...

ari ni Isnin, temasuk u olss
keje rajin2 ek...bonus dah dpt kan!...he...he...
syukur alhamdulillah...

dlm aku manaip2 ni..
tibe2 tadi dpt paggilan telefon dr member 1 sekolah
& skrg pun kami keje 1 Universiti tp jabatan lain
member aku ni Balkis namenye, kenal
time ting. 6 kat Sek. Kajang Utama...
Wahhh!!! kawan aku tu nak kawen dah...
senyap2 je die...menyimpan rahsia..
tahniah2...

ape pun...
SELAMAT BERTUGAS SEMUA



KATE FIESYAH:
*x sabar nak tunggu kad undangan Akis ni...*