1 MINGGU CUTI...

selamat bercuti pade diriku....he..he...lamenye aku cuti...so aku nak g tau korang aku akan balik ke kampung....wah!!!!!balik kampung....HoooHoooo....balik kampung....
bkn blk suke2 p blk de majlis kenduri kahwin di kelantan...korang jgn x tau yg mamaku org Kelantan asli, Tumpat mariiii!!!!...

so ari petame cuti...pe yg aku wat...
biaselah duduk umah TKP...& sepanjang ari ni aku menghabiskan mase bersame AMER SYAH...wah!!! rindu bangget kat die...nak bawak blk ke Kelantan, ayah die dah kate mau die yg menangis..hukk!huk!!! alah cian lah ayah acat ni...


sekarang ni AMER dah garang nak pki pampes pun x mau nak lari je...dah suke mare2 org.."ckp x mau, x mau...
tibe malam

nak blk sg.chua ialah esok nak betolak, kemas2 brg...dlm kul 9 tu kuar lah umah p aku tersangkut kat jln...nak tau nape tngk ar gambor kat bwh ni...korang mesti paham...

ari ni ade PERAYAAN HINDU@CAHAYA untuk penganut agama hindu...aku pun x tau tmn ni memang buat setahun sekali...so meriah lah ek tmn aku ni mcm2 ade...berbilang kaum kat cni...paling ckit pun china p jarang nak nmpk kat tmn ni ke x de..he...he..dah jadi aku tersangkut...aku pun lepak ar kat depan ngan kakak iparku besame 4 org anak buah...



KATE FIESYAH:
*esok aku akan bertolak selepas subuh, doakan aku supaya selamat smpi&pulang...insyallah lain hari kite berblog g...*pade k. dalila kirim slm kat budak2 opis jgn ar sedih2 ek puiiii poyo lak aku ni..he...he.....aku kat sini dah nak nangis tinggalkan hubby..wah!wahh!!!....bye2 sume..bye2 sayang...#

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 9 Jun 2009

1 MINGGU CUTI...

Dicatat oleh FIESYAH di 1:28 PG
selamat bercuti pade diriku....he..he...lamenye aku cuti...so aku nak g tau korang aku akan balik ke kampung....wah!!!!!balik kampung....HoooHoooo....balik kampung....
bkn blk suke2 p blk de majlis kenduri kahwin di kelantan...korang jgn x tau yg mamaku org Kelantan asli, Tumpat mariiii!!!!...

so ari petame cuti...pe yg aku wat...
biaselah duduk umah TKP...& sepanjang ari ni aku menghabiskan mase bersame AMER SYAH...wah!!! rindu bangget kat die...nak bawak blk ke Kelantan, ayah die dah kate mau die yg menangis..hukk!huk!!! alah cian lah ayah acat ni...


sekarang ni AMER dah garang nak pki pampes pun x mau nak lari je...dah suke mare2 org.."ckp x mau, x mau...
tibe malam

nak blk sg.chua ialah esok nak betolak, kemas2 brg...dlm kul 9 tu kuar lah umah p aku tersangkut kat jln...nak tau nape tngk ar gambor kat bwh ni...korang mesti paham...

ari ni ade PERAYAAN HINDU@CAHAYA untuk penganut agama hindu...aku pun x tau tmn ni memang buat setahun sekali...so meriah lah ek tmn aku ni mcm2 ade...berbilang kaum kat cni...paling ckit pun china p jarang nak nmpk kat tmn ni ke x de..he...he..dah jadi aku tersangkut...aku pun lepak ar kat depan ngan kakak iparku besame 4 org anak buah...



KATE FIESYAH:
*esok aku akan bertolak selepas subuh, doakan aku supaya selamat smpi&pulang...insyallah lain hari kite berblog g...*pade k. dalila kirim slm kat budak2 opis jgn ar sedih2 ek puiiii poyo lak aku ni..he...he.....aku kat sini dah nak nangis tinggalkan hubby..wah!wahh!!!....bye2 sume..bye2 sayang...#