ANUGERAH KUALITI KE - 17

ari ni UKM adakan Anugerah Kualiti Ke-17 kat Dewan Canselor Tun Abdul Razak (DECTAR), so aku nak ambil kesempatan nak ucapkan tahniah pd member2 kat opis...antaranye:

Encik Zameri Ramli...bos aku dah!!!!...Encik Norshah Mansor...ni CC aku kat pentadbiran kami...thn dpn nak pencen...oh tidak byk benda die tau buat so klu die x de sape lah pengantinnye...emm2...kak Fauziah...kakak ni jage persatuan pelajar...klu x tau prosedur keje die pening2....diorg ber3 ni dpt ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG...yahooo!!! bile nak belanje mkn...KFC cukup ar..he...he..sorg g abg Wahiddin...bujang g...pki kete vios baru beb!!!....de sape2 yg berkenan ke..he..he..abg wahid ni dapat ANUGERAH PERKHIDMATAN 30 TAHUN...lame tukan...klu aku lg 30 thn, mcm ne rupe aku...ishhhhkk!!! so TAHNIAH!!!!



KATE FIESYAH:
*bile lah aku nak dpt anugerah perkhidmatan cemerlang, smpi mimpi je lah keje pun x seberape...p yg pasti kontrak aku disambung g hingga 2011...alhamdullilah*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 5 Jun 2009

ANUGERAH KUALITI KE - 17

Dicatat oleh FIESYAH di 11:31 PG
ari ni UKM adakan Anugerah Kualiti Ke-17 kat Dewan Canselor Tun Abdul Razak (DECTAR), so aku nak ambil kesempatan nak ucapkan tahniah pd member2 kat opis...antaranye:

Encik Zameri Ramli...bos aku dah!!!!...Encik Norshah Mansor...ni CC aku kat pentadbiran kami...thn dpn nak pencen...oh tidak byk benda die tau buat so klu die x de sape lah pengantinnye...emm2...kak Fauziah...kakak ni jage persatuan pelajar...klu x tau prosedur keje die pening2....diorg ber3 ni dpt ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG...yahooo!!! bile nak belanje mkn...KFC cukup ar..he...he..sorg g abg Wahiddin...bujang g...pki kete vios baru beb!!!....de sape2 yg berkenan ke..he..he..abg wahid ni dapat ANUGERAH PERKHIDMATAN 30 TAHUN...lame tukan...klu aku lg 30 thn, mcm ne rupe aku...ishhhhkk!!! so TAHNIAH!!!!



KATE FIESYAH:
*bile lah aku nak dpt anugerah perkhidmatan cemerlang, smpi mimpi je lah keje pun x seberape...p yg pasti kontrak aku disambung g hingga 2011...alhamdullilah*