BIRTHDAY TWIN

02 Jun 2009...kenap sudah budak kembar ni berusia 17 tahun....besar2 dah anak buah aku ni (anak daro dah)...ni lah aku nak kenalkan korang pada anak buah aku yg dah besar panjang, tinggi lebih dari aku(terasa lak aku ni pendek) hee.hee...ni anak buah sebelah hubby...cucu kelahiran petama dalam keluarga hubby...tup2 dpt kembar dah...

ni aku nak introduc korang budak kembar ni...rase2 korang mane satu yg kembar, teka jelah nanti aku kenalkan dlm tag akan dtg...lu pikir lah sendiri, bak kate nabil...so pade along ANISAH & angah ANIRAH...mama ateh nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE-17, SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI....& SUCCESS DALAM SPM TAHUN INI....GOOD LUCK!!!!



KATE FIESYAH:
*mcm ne korang rase leh x aku dpt anak kembar*he..he...x abis2 berangan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 2 Jun 2009

BIRTHDAY TWIN

Dicatat oleh FIESYAH di 10:49 PG
02 Jun 2009...kenap sudah budak kembar ni berusia 17 tahun....besar2 dah anak buah aku ni (anak daro dah)...ni lah aku nak kenalkan korang pada anak buah aku yg dah besar panjang, tinggi lebih dari aku(terasa lak aku ni pendek) hee.hee...ni anak buah sebelah hubby...cucu kelahiran petama dalam keluarga hubby...tup2 dpt kembar dah...

ni aku nak introduc korang budak kembar ni...rase2 korang mane satu yg kembar, teka jelah nanti aku kenalkan dlm tag akan dtg...lu pikir lah sendiri, bak kate nabil...so pade along ANISAH & angah ANIRAH...mama ateh nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE-17, SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI....& SUCCESS DALAM SPM TAHUN INI....GOOD LUCK!!!!



KATE FIESYAH:
*mcm ne korang rase leh x aku dpt anak kembar*he..he...x abis2 berangan...