JEM + BERBALOI TAK!!!!

kemarin time blk keje mcm biase je, tibe kat raound board fasa 4+ jem lah plak, x penah2 nak jem time blk keje...budak bukannye sekolah...sabor jelah...


tgk jelah ni...time2 org blk keje time tu nak wat bg jem, tunggu je lah mlm...x pasal2 kene u-turn jauh2...tapi, korang tgk jelah asilnye.....


berbaloi ke tidak? mcm tampal koyok je...asal siap tutup lubang sudah....


KATA FIESYAH:
macam x de peruntukan je nak wat jln baru...main tampal2 mcm tu je....sabor jelah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 5 Jun 2009

JEM + BERBALOI TAK!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 12:13 PG
kemarin time blk keje mcm biase je, tibe kat raound board fasa 4+ jem lah plak, x penah2 nak jem time blk keje...budak bukannye sekolah...sabor jelah...


tgk jelah ni...time2 org blk keje time tu nak wat bg jem, tunggu je lah mlm...x pasal2 kene u-turn jauh2...tapi, korang tgk jelah asilnye.....


berbaloi ke tidak? mcm tampal koyok je...asal siap tutup lubang sudah....


KATA FIESYAH:
macam x de peruntukan je nak wat jln baru...main tampal2 mcm tu je....sabor jelah...