MINTA MAKAN DAH!!!!!

ari ahad lepas, pegi umah mak memang nak jmp sorg ni....anak buah hubby baru je msk 3 bln (7.3kg)...lahir 03 Mei 2009 kat Hospital Serdang...namenye Ahmad Khairil Dhani (ye ke spelling mcm ni) maaf lah mamanye klu salah...kitorg panggil die Ahmad Dhani je, anak pade Mohd Khalil & Habsah Hasan, kakaknye Nur Kamilia (4thn)...

ni lah nak jd cerita, suke sngtlah Dhani ni borak ngan hubby, pe yg diorg borak pun aku x tau, hubby tu mcm phm je ape yg Dhani tu ckp...dah pandai minta mkn?..tapi ape yg pasti, sape yg nak mkn hubby or Dhani...jom kite saksikan...





KATE FIESYAH:
*ape cite?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 5 Jun 2009

MINTA MAKAN DAH!!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 12:34 PG
ari ahad lepas, pegi umah mak memang nak jmp sorg ni....anak buah hubby baru je msk 3 bln (7.3kg)...lahir 03 Mei 2009 kat Hospital Serdang...namenye Ahmad Khairil Dhani (ye ke spelling mcm ni) maaf lah mamanye klu salah...kitorg panggil die Ahmad Dhani je, anak pade Mohd Khalil & Habsah Hasan, kakaknye Nur Kamilia (4thn)...

ni lah nak jd cerita, suke sngtlah Dhani ni borak ngan hubby, pe yg diorg borak pun aku x tau, hubby tu mcm phm je ape yg Dhani tu ckp...dah pandai minta mkn?..tapi ape yg pasti, sape yg nak mkn hubby or Dhani...jom kite saksikan...





KATE FIESYAH:
*ape cite?