SeLaMat DaTaNg..& TaHnIaH

syukur segalanye berjalan dengan lancar sepanjang hari pendaftaran pelajar baru sesi 2009:2010 kemarin...kami disini mengalu2kan kedatangan anda wahai pelajar2...kemarin dengan semangat wajarnye aku smpi Dewan Gemilang dalam pkl 7.49am dlm keadaan ujan renyai2...

keadaan cuaca yg x menentu pg tu x mematahkan semangat pelajar2 tuk mendaftar...sayu, gembira, gementar boleh dilihat dlm raut wajah mereka....teruje rasenye...termasuk semua parents2 diorg...


x sempat lah aku nak snap gambo ni pun gambo yg ade main tangkap muat je....ape pun SELAMAT DATANG KE UKM


KATE FIESYAH:
*aku ni x dpt msk u utk belajar, dpt keje kat u pun cukup ar ye x* he..he...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 29 Jun 2009

SeLaMat DaTaNg..& TaHnIaH

Dicatat oleh FIESYAH di 5:27 PTG
syukur segalanye berjalan dengan lancar sepanjang hari pendaftaran pelajar baru sesi 2009:2010 kemarin...kami disini mengalu2kan kedatangan anda wahai pelajar2...kemarin dengan semangat wajarnye aku smpi Dewan Gemilang dalam pkl 7.49am dlm keadaan ujan renyai2...

keadaan cuaca yg x menentu pg tu x mematahkan semangat pelajar2 tuk mendaftar...sayu, gembira, gementar boleh dilihat dlm raut wajah mereka....teruje rasenye...termasuk semua parents2 diorg...


x sempat lah aku nak snap gambo ni pun gambo yg ade main tangkap muat je....ape pun SELAMAT DATANG KE UKM


KATE FIESYAH:
*aku ni x dpt msk u utk belajar, dpt keje kat u pun cukup ar ye x* he..he...*