HAPPY ANNIVERSARY TO ME



syukur alhamdulilah dah 1 thn syah mendirikan rumah tangga bersama hubby (MOHD SAUFIE) 30 Mei 2008 (1 thn yg lepas)


memang alam umah tangga ni bnyk dugaan & cabaran...bkn sume ari tu indah tuk dikongsi bersama mcm2 liku, rintangan selama 1 thn ni...syukur atas kesabaran & keimanan yg kuat oleh NYA kami masih bersama...


hari gembira bile ku disahkan hamil...aku & hubby x berkata ape2 bile ade sebenih nyawa didlm perutku, terpancar seri kegembiraan & kebahgiaan dlm umah tangga kami mase itu...tp panas yg kami arapkan rupenya hujan di tgh ari...bile usia kandunganku memecah 4 minggu aku kehilangannya...mase tu dugaan yg berat ku rasekan, runtuh ati aku mase tu...aku lebih menyalahkan diriku kerna tidak dpt untuk menjage die sebaik mungkin...p bile dipujuk hubby & menyatakan bkn rezeki kite utk bersama die aku redo & secara pelahan2 perasaanku pulih...


& kini aku masih lagi menuggu tuk mencari pengantinnye p blum lagi menunjukkan tanda2 tuk aku hamil, mugkin rezeki blum ade...


pd kalian aku memohon doa kalian, tuk mendoakanku mendapat cahaya mate kerna aku x sabar rasenye skrg ni...


Wahhhhhh!!!! aku ni dah melilau kat lain...x pe skrg aku dah ok...blk pade tag utama...HAPPY ANNIVERSARY TO ME (SAUFIE & AISYAH)...weekand ari tu de lah g jln2 ngan hubby kat ALAMANDA, PUTRAJAYA....gile u, bnyk SALE sane cni...gile2 punye SALE...1 ari aku jln2...sakit kaki ni...p TUUNGGGGGGGGGGGUuuuuuuuuuu....nanti syah update g blog ni...mcm2 cite nak tulis ni...



KATE FIESYAH:
*PADA HUBBY "HAPPY ANNIVERSARY 1TH" MOGA PERKAHWINAN INI AKAN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT...AMIN...*












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 1 Jun 2009

HAPPY ANNIVERSARY TO ME

Dicatat oleh FIESYAH di 11:37 PG


syukur alhamdulilah dah 1 thn syah mendirikan rumah tangga bersama hubby (MOHD SAUFIE) 30 Mei 2008 (1 thn yg lepas)


memang alam umah tangga ni bnyk dugaan & cabaran...bkn sume ari tu indah tuk dikongsi bersama mcm2 liku, rintangan selama 1 thn ni...syukur atas kesabaran & keimanan yg kuat oleh NYA kami masih bersama...


hari gembira bile ku disahkan hamil...aku & hubby x berkata ape2 bile ade sebenih nyawa didlm perutku, terpancar seri kegembiraan & kebahgiaan dlm umah tangga kami mase itu...tp panas yg kami arapkan rupenya hujan di tgh ari...bile usia kandunganku memecah 4 minggu aku kehilangannya...mase tu dugaan yg berat ku rasekan, runtuh ati aku mase tu...aku lebih menyalahkan diriku kerna tidak dpt untuk menjage die sebaik mungkin...p bile dipujuk hubby & menyatakan bkn rezeki kite utk bersama die aku redo & secara pelahan2 perasaanku pulih...


& kini aku masih lagi menuggu tuk mencari pengantinnye p blum lagi menunjukkan tanda2 tuk aku hamil, mugkin rezeki blum ade...


pd kalian aku memohon doa kalian, tuk mendoakanku mendapat cahaya mate kerna aku x sabar rasenye skrg ni...


Wahhhhhh!!!! aku ni dah melilau kat lain...x pe skrg aku dah ok...blk pade tag utama...HAPPY ANNIVERSARY TO ME (SAUFIE & AISYAH)...weekand ari tu de lah g jln2 ngan hubby kat ALAMANDA, PUTRAJAYA....gile u, bnyk SALE sane cni...gile2 punye SALE...1 ari aku jln2...sakit kaki ni...p TUUNGGGGGGGGGGGUuuuuuuuuuu....nanti syah update g blog ni...mcm2 cite nak tulis ni...



KATE FIESYAH:
*PADA HUBBY "HAPPY ANNIVERSARY 1TH" MOGA PERKAHWINAN INI AKAN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT...AMIN...*