GAJI + HUTANG

yahooooo!! dah gaji...ha!ha!ha! leh shoping mcm2....
OOpppppppppppppsssssssssssss....sblm tu kene ingat, HUTANG....haiiiiiiiii...ingat leh lah senang ckit nak g shoping duit gah ade ni, p kene bayar utang dl....ok...

mcm ne...itu lah tiap kali klu dpt gaji setiap bln...petama kali pikir kene byr utang...x bayar fon bedering oooooooooo...tau sok nak gaji perkara petama aku akan buat tulis ape yg patut dibayar...utang lah...kene tulis klu x lupeeeeeeeee.....he..he...

dlm diari ni lah aku tulis sumenye, klu dah bayar tu lege rase...tgk ar book tu abis aku conteng2



rehat je aku akan bayar sume bil2, bil ape yg korang nak sume ade...cume kat cni bil air je x de...ha!ha!..bil air umah aku free bab bwh 20ml..dah save kat ctu...tu belum g aku tunjuk resit byr umah sewa, kereta & perabot....waaaahhhhhhhhhh!!!...bnyk2...tu blum g klu de anak...mcm ne tu??? ni aku x ckp g utang sendirian berhat aku nagn hubby...pening2 klu pikir psl utang smpi sok pun x abis..

Ha..Ha..ni aku punye utang dah sbln aku x tuntut mau dijualnye kang baju ni...aku de tempah bj bkn tuk raye p wat jln2 @ wat g opis...ye ke....stok hadiah kain heler time kawen ari tu x abis g...he..he...ni dah 1 thn....p bj2 bwh ni lain tau....

bj ni bkn hadiah kawen aku, p pemberian mak mertuaku...ikutkan bapak nak bg kat mak, p aku ckp berkenan terus mak bg kat aku...Ha!..Ha!...menantu sape lah ni..saje je aku ckp bab memang warne ijau tu lawa p mak nak bg gak...aku terima je lah...g pun mak ckp "ko tu nak pki bj byk nak bwk pki keje mak ni duk umah je"....aku pun terima lah...alkisahnye..tq mak..

bj batik ni plak aku bl ngan kawan kat opis...ape yg menarik tetang bj ni warne itam ngan putih...padanan yg sesuai...wat mase ni bj yg cantik penah aku ade ni lah...g pun aku nak wat koleksi batik...he..he...



KATA FIESYAH:
*kete hubby rosak kene duit g...pening2...bile nak shopping ni*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 26 Mei 2009

GAJI + HUTANG

Dicatat oleh FIESYAH di 10:04 PTG
yahooooo!! dah gaji...ha!ha!ha! leh shoping mcm2....
OOpppppppppppppsssssssssssss....sblm tu kene ingat, HUTANG....haiiiiiiiii...ingat leh lah senang ckit nak g shoping duit gah ade ni, p kene bayar utang dl....ok...

mcm ne...itu lah tiap kali klu dpt gaji setiap bln...petama kali pikir kene byr utang...x bayar fon bedering oooooooooo...tau sok nak gaji perkara petama aku akan buat tulis ape yg patut dibayar...utang lah...kene tulis klu x lupeeeeeeeee.....he..he...

dlm diari ni lah aku tulis sumenye, klu dah bayar tu lege rase...tgk ar book tu abis aku conteng2



rehat je aku akan bayar sume bil2, bil ape yg korang nak sume ade...cume kat cni bil air je x de...ha!ha!..bil air umah aku free bab bwh 20ml..dah save kat ctu...tu belum g aku tunjuk resit byr umah sewa, kereta & perabot....waaaahhhhhhhhhh!!!...bnyk2...tu blum g klu de anak...mcm ne tu??? ni aku x ckp g utang sendirian berhat aku nagn hubby...pening2 klu pikir psl utang smpi sok pun x abis..

Ha..Ha..ni aku punye utang dah sbln aku x tuntut mau dijualnye kang baju ni...aku de tempah bj bkn tuk raye p wat jln2 @ wat g opis...ye ke....stok hadiah kain heler time kawen ari tu x abis g...he..he...ni dah 1 thn....p bj2 bwh ni lain tau....

bj ni bkn hadiah kawen aku, p pemberian mak mertuaku...ikutkan bapak nak bg kat mak, p aku ckp berkenan terus mak bg kat aku...Ha!..Ha!...menantu sape lah ni..saje je aku ckp bab memang warne ijau tu lawa p mak nak bg gak...aku terima je lah...g pun mak ckp "ko tu nak pki bj byk nak bwk pki keje mak ni duk umah je"....aku pun terima lah...alkisahnye..tq mak..

bj batik ni plak aku bl ngan kawan kat opis...ape yg menarik tetang bj ni warne itam ngan putih...padanan yg sesuai...wat mase ni bj yg cantik penah aku ade ni lah...g pun aku nak wat koleksi batik...he..he...



KATA FIESYAH:
*kete hubby rosak kene duit g...pening2...bile nak shopping ni*