BARANG DAPUR

sakitnye kaki berdiri lame...
ni lah yg akan berlaku setiap kali awal bln...
pasaraya akan jadi keutamaan suri rumah tuk memberi brg dapur...
korg penah dgr x name pasaraye ni...mungkin penah @ x kut...
pasaraye ni x lah jauh dari umah mama syah jln kaki pun bleh...

mlm td aku temankan mama prg bl barang dapur....
jd kebiasan kami prg ke PASARAYA BINTANG (x glomer pun)..
ctu harganye bleh tahan murah lah p skrg bl ckit mane pun mcm mahal je kan...



"apelah yg mamaku buat smpi tunduk mcm tu skali "




















tngk ar brg yg kami bl tuk sbln x de lah byk mane pun p smpi gak RM2++, time beratur bkn main pjg g (sabar je lah) dah lah casheir lembab...adoiiiiii

minuman yogurt ni mesti x miss tuk bl klu tidak, x lengkap lah brg yg dibeli (bleh ke mcm tu) he...he..


brg mkn yg wajib utk stok umah ni selama sbln, rase umah korg pun same kut stok simpanannye....



*bleh tny x berape bajet korg bl brg dapur*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 6 Mei 2009

BARANG DAPUR

Dicatat oleh FIESYAH di 11:48 PTG
sakitnye kaki berdiri lame...
ni lah yg akan berlaku setiap kali awal bln...
pasaraya akan jadi keutamaan suri rumah tuk memberi brg dapur...
korg penah dgr x name pasaraye ni...mungkin penah @ x kut...
pasaraye ni x lah jauh dari umah mama syah jln kaki pun bleh...

mlm td aku temankan mama prg bl barang dapur....
jd kebiasan kami prg ke PASARAYA BINTANG (x glomer pun)..
ctu harganye bleh tahan murah lah p skrg bl ckit mane pun mcm mahal je kan...



"apelah yg mamaku buat smpi tunduk mcm tu skali "




















tngk ar brg yg kami bl tuk sbln x de lah byk mane pun p smpi gak RM2++, time beratur bkn main pjg g (sabar je lah) dah lah casheir lembab...adoiiiiii

minuman yogurt ni mesti x miss tuk bl klu tidak, x lengkap lah brg yg dibeli (bleh ke mcm tu) he...he..


brg mkn yg wajib utk stok umah ni selama sbln, rase umah korg pun same kut stok simpanannye....



*bleh tny x berape bajet korg bl brg dapur*