CITE DARI PULAPES

mlm td patut lah aku rase semcm, risau sesuatu, ati x tenang asyik ingat hubby kat sane...
dah pkl 12.00mlm pun hubby x fon... lg lah tmbh risau, so aku pun cube lah fon die, x angkat2...lg lah betambah2 risau smpi abis ar kredit aku, x ckp lg tu aku gune fon umah, x gak angkat2...so aku pun pikir mesti x abis g aktiviti (nak tenang kan ati)...

"ni gambar terbaru hubby blk minggu lepas, mcm ne kurus@tmbh gebu...he..he.."

dlm kul 1.00am (lega) hubby fon...die minta maap x dpt angkat bab die g klinik....arrrrrrrrr....lg ar risau dah ckp psl g klinik...hubby kate kaki die terseliuh mase main futsal, bab minggu ni kat sane minggu sukan... so jurulatih ngan member kat sane bwk die g klinik...doktor kate x de pape cume kene rehat je...alhamdullilah x de pe yg serius yg berlaku...p ati mane yg x risau kalu suami sakit bile berjauhan...bab aku tau mcm ne sakitnye die, mcm sakitnye ati aku kat sini bab x dpt nak jage die...

pd hubby, arap2 cepat sembuh...mkn ubat, jage kesihatan....



KATE FIESYAH:
*time kasih pd jurulatih disane & member2 hubby bab jage sepanjang hubby sakit*tq...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 21 Mei 2009

CITE DARI PULAPES

Dicatat oleh FIESYAH di 12:03 PTG
mlm td patut lah aku rase semcm, risau sesuatu, ati x tenang asyik ingat hubby kat sane...
dah pkl 12.00mlm pun hubby x fon... lg lah tmbh risau, so aku pun cube lah fon die, x angkat2...lg lah betambah2 risau smpi abis ar kredit aku, x ckp lg tu aku gune fon umah, x gak angkat2...so aku pun pikir mesti x abis g aktiviti (nak tenang kan ati)...

"ni gambar terbaru hubby blk minggu lepas, mcm ne kurus@tmbh gebu...he..he.."

dlm kul 1.00am (lega) hubby fon...die minta maap x dpt angkat bab die g klinik....arrrrrrrrr....lg ar risau dah ckp psl g klinik...hubby kate kaki die terseliuh mase main futsal, bab minggu ni kat sane minggu sukan... so jurulatih ngan member kat sane bwk die g klinik...doktor kate x de pape cume kene rehat je...alhamdullilah x de pe yg serius yg berlaku...p ati mane yg x risau kalu suami sakit bile berjauhan...bab aku tau mcm ne sakitnye die, mcm sakitnye ati aku kat sini bab x dpt nak jage die...

pd hubby, arap2 cepat sembuh...mkn ubat, jage kesihatan....



KATE FIESYAH:
*time kasih pd jurulatih disane & member2 hubby bab jage sepanjang hubby sakit*tq...