HUBBY BALIK !!!!

(Hubby tny hensem x die)


Ni sebenarnye cite ari Khamis (30 April 2009)...
Nak update blok p internet wat hal kat umah smpi lah ptg ahad ni...
Ikut ati nak je campak laptop ngan modem tu skali...p sayang oooooooooo...
Ni pun kat umah mama leh lah kemaskini blog, mlm ni tido cni (hubby dah blk PULAPES) cptnye mase berlalu....huk!huk!


ok, smbg pd tjk utama....


Ptg tu smpi umah hubby fon kate dpt pelepasan dr Pengarah PULAPES (time kasih tuan pengarah) cuti ari pekerja 01 Mei 2009, so 3 ari cuti...aku bkn main telompat2, suke gile...x kuar umah mlm tu tunggu hubby blk...


Br 4 ari hubby kat sane rindu gile...hubby smpi umah lmbt pkl 11.00 mlm bab antar member kat cheras, ok lah...smpi je hubby kat pintu, aku tngk muke letih gile, kurus ckit...ciannye...pas mandi hubby minta urut g pun kaki yg pth dulu sakit blk...


Mase urut tu hubby pun cite ar pe yg jd kat sane...bkn main seronok g aktiviti kat sane...berakit, kayak, jungle traking, mcm2 ar...p yg hubby suke bab kmplnnye dpt no.1 mase berakit...sedar x sedar dah pkl 2.00 pg...korang nak tau...hubby bkn main cite td tibe2 tido je mcm tu...nak tegelak rasenye he..he..(patut ar bunyi semcm je)
PSSTTT:-
*pas ni bile g hubby dpt pelepasan blk*



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ahad, 3 Mei 2009

HUBBY BALIK !!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 8:58 PTG
(Hubby tny hensem x die)


Ni sebenarnye cite ari Khamis (30 April 2009)...
Nak update blok p internet wat hal kat umah smpi lah ptg ahad ni...
Ikut ati nak je campak laptop ngan modem tu skali...p sayang oooooooooo...
Ni pun kat umah mama leh lah kemaskini blog, mlm ni tido cni (hubby dah blk PULAPES) cptnye mase berlalu....huk!huk!


ok, smbg pd tjk utama....


Ptg tu smpi umah hubby fon kate dpt pelepasan dr Pengarah PULAPES (time kasih tuan pengarah) cuti ari pekerja 01 Mei 2009, so 3 ari cuti...aku bkn main telompat2, suke gile...x kuar umah mlm tu tunggu hubby blk...


Br 4 ari hubby kat sane rindu gile...hubby smpi umah lmbt pkl 11.00 mlm bab antar member kat cheras, ok lah...smpi je hubby kat pintu, aku tngk muke letih gile, kurus ckit...ciannye...pas mandi hubby minta urut g pun kaki yg pth dulu sakit blk...


Mase urut tu hubby pun cite ar pe yg jd kat sane...bkn main seronok g aktiviti kat sane...berakit, kayak, jungle traking, mcm2 ar...p yg hubby suke bab kmplnnye dpt no.1 mase berakit...sedar x sedar dah pkl 2.00 pg...korang nak tau...hubby bkn main cite td tibe2 tido je mcm tu...nak tegelak rasenye he..he..(patut ar bunyi semcm je)
PSSTTT:-
*pas ni bile g hubby dpt pelepasan blk*